Jak co roku, ostatni kwartał naszej Akademii to wzmożona częstotliwość aktywności badawczej (badania Tajemniczego Klienta metodą Mystery Shopper). Dla jednego
z naszych kluczowych Klientów, dystrybutora oświetlenia dekoracyjnego, realizujemy audyt salonów oświetlenia pod kątem polecania danych produktów oraz nowości rynkowych tego podmiotu.
Naszym badaniem objęte zostaną kompetencje z zakresu wiedzy o produkcie, nowościach marki, pracy z zastrzeżeniem lub obiekcją ze strony Klienta dotyczących wyrobów tej marki oraz marek konkurencji.
Przyglądniemy się kluczowym kompetencjom stanowiskowym (sprzedażowym oraz komunikacyjnym). Prześwietlimy mocne strony pracowników obsługi Klienta w realizacji pełnego procesu obsługi, jak i kluczowe błędy lub obszary do korekty.
Jeżeli któraś z powyższych sytuacji lub przedstawionej tematyki dotyczy Twojego podmiotu lub Twojego Salonu oraz chcesz, abyśmy przedstawili Tobie propozycję programu badania realizującego Twoje aktualne potrzeby i wyzwania, z którymi obecnie się mierzysz to ZAPRASZAMY DO KONTAKTU.
669-188-677
669-200-677
info@akademia-elektro.pl