Aktualności i Galeria

Badania Tajemniczego Klienta (Salony oświetlenia dekoracyjnego)

Jak co roku, ostatni kwartał naszej Akademii to wzmożona częstotliwość aktywności badawczej (badania Tajemniczego Klienta metodą 🕵️ Mystery Shopper). Dla jednego
z naszych kluczowych Klientów, dystrybutora oświetlenia dekoracyjnego, realizujemy audyt salonów oświetlenia 🕵️ pod kątem polecania danych produktów oraz nowości rynkowych tego podmiotu.

Naszym badaniem 🕵️ objęte zostaną kompetencje z zakresu wiedzy o produkcie, nowościach marki, pracy z zastrzeżeniem lub obiekcją ze strony Klienta dotyczących wyrobów tej marki oraz marek konkurencji.

Przyglądniemy się 🕵️ kluczowym kompetencjom stanowiskowym (sprzedażowym oraz komunikacyjnym). Prześwietlimy mocne strony pracowników obsługi Klienta w realizacji pełnego procesu obsługi, jak i kluczowe błędy lub obszary do korekty.

Jeżeli któraś z powyższych sytuacji lub przedstawionej tematyki dotyczy Twojego podmiotu lub Twojego Salonu oraz chcesz, abyśmy przedstawili Tobie propozycję programu badania realizującego Twoje aktualne potrzeby i wyzwania, z którymi obecnie się mierzysz to ZAPRASZAMY DO KONTAKTU.

☎️ 669-188-677
☎️ 669-200-677
📩info@akademia-elektro.pl

Artykuł jest ciekawy? Podziel się z innymi!