Kazimierska odprawa przed ogólnopolskim projektem badań tajemniczego Klienta dla jednego
z producentów oświetlenia dekoracyjnego.
Badanie będzie stanowiło audyt sił sprzedaży Salonów oświetlenia dekoracyjnego z perspektywy polecania produktów marki, wiedzy z zakresu produktów marki, pracy z obiekcją lub zastrzeżeniem dotyczących produktu oraz elementów sprzedaży, które wymaga producent (sponsor projektu).
Jeżeli jesteś właścicielem Salonu oświetlenia dekoracyjnego, hurtowni lub sieci, w których znajdują się stoiska z oświetleniem dekoracyjnym, zachęcamy do kontaktu z naszymi ekspertami.
Stąd jeżeli oczekujesz:
- eksperckiej DIAGNOZY POZIOMU KOMPETENCJI pracownika, realizowanej przez pryzmat wymaganych przez Ciebie umiejętności (np. produktowych, komunikacyjnych, sprzedażowych lub negocjacyjnych) na stanowisku obsługi Klienta Twojego Salonu?
- Chcesz zrealizować w Twoim Salonie audyt stanowiskowy, w którym zamiast tzw. „trenerów biznesu”, przeprowadzający go audytorzy, to eksperci branży elektro – lighting, którzy „zjedli zęby” na Twojej branży – mając adekwatną wiedzę, umiejętności oraz najwyższą świadomość zarządzania procesem sprzedaży i obsługi Klienta salonu oświetlenia dekoracyjnego, efektywnej współpracy z Klientem detalicznym, hurtowym oraz projektantem?
- Zależy Ci, aby poznać mocne strony Twojego pracownika w realizacji pełnego procesu obsługi Klienta, jak i jego obszary do korekty lub rozwoju, których wzmocnienie wpłynie na wzrost efektywności realizowanych przez niego działań stanowiskowych w Twoim Salonie?
- Chcesz zdiagnozować czy Twój pracownik posiada braki kompetencyjne na poziomie wiedzy produktowej czy umiejętności sprzedażowych, które są niedopuszczalne
w standardzie poszczególnych etapów obsługi Klienta Twojego Salonu lub jakie popełnia błędy w pełnym procesie sprzedaży?
- Ciekawi Cię, czy Twój pracownik pracuje wg. przyjętych i wdrożonych w Twoim Salonie wymagań (standardów, zasad lub procedur) efektywnego procesu sprzedaży,
a zwłaszcza wtedy, kiedy nie masz możliwości diagnozy wymagalnych kompetencji pracownika (przyglądania się lub przysłuchiwania) realizującego zadania stanowiskowe w Twoim Salonie?
- Docierają do Ciebie niepokojące informacje od Klientów w temacie „niskiej jakości” obsługi Klienta w Twoim Salonie, które jak wiesz z jednej strony mogą realnie rzutować na spadek wolumenu lub wartości sprzedaży, z drugiej zaś skutkować niepochlebnymi opiniami w mediach społecznościowych czy opiniotwórczych portalach internetowych lub brakiem otrzymania pozytywnych rekomendacji Twojego podmiotu?
- Zależy Tobie, aby posiadać „materiał” audio lub wideo do przepracowania z Twoim pracownikiem, ponieważ w sytuacji kiedy zwracana jest jemu uwaga, co do nieadekwatnej obsługi Klienta lub popełnianych błędów, to najczęściej zaprzecza, a wypierając się słyszysz: „tak nie było” lub „to Klient był jakiś dziwny, czy roszczeniowy już od samego wejścia do salonu”, czy „i tak by nic nie kupił, bo przyszedł tylko pooglądać”, itp.?
- Masz świadomość, że przekazanie negatywnych informacji zwrotnych z przeprowadzonego badania audytowego, które obejmowało proces obsługi Klienta przez Twojego pracownika lub Twoich obserwacji na stanowisku pracy może być dla Ciebie trudne? Chcesz posiłkować się ekspertami z tej dziedziny, aby nie zepsuć sobie dobrych relacji z długo zatrudnionym pracownikiem?
- Chcesz poznać aktualne metody, zasady i narzędzia pracy, służące udzielaniu konstruktywnej informacji zwrotnej podległemu pracownikowi, a zwłaszcza w sytuacji jego niedociągnięcia, błędu, sytuacji trudnej lub niekomfortowej, której autorem jest pracownik, nie zaś Klient?
- Twoim celem jest nauka przekazywania informacji zwrotnych tak, aby nie była jedynie formą uwagi, korekty czy nauki, lecz również pozafinansową formą motywacji dla pracownika, za pomocą koncentracji na jego silnych stronach, wysokim poziomie adekwatnych do stanowiska kompetencji, pokazaniu, że doceniasz jego pracę, jak
i wkład w rozwój Twojego Salonu?
- Chcesz nauczyć się przeprowadzania procesu audytu wewnętrznego, aby poza wynajmowaniem firmy zewnętrznej, samemu realizować badanie częściej, uczulając pracownika na obserwację jego pracy, której celem jest wyłącznie wzrost jego kompetencji obsługi Klienta lub zarządzania podległym zespołem, nie zaś negowanie jego stylu pracy?
- Zależy Tobie na diagnozie obsługi Klienta realizowanej przez Twojego pracownika, która wskaże lub wykluczy działania rutynowe, negatywnie wpływające na obsługę Klienta, jak i samego pracownika – finalnie wiążących się ze spadkiem efektywności przeprowadzanego procesu sprzedaży, jego wartości, czy uzyskiwanej marży?
- Zastanawiasz się jak weryfikować kompetencje pracownika, bo w codziennym ferworze pracy po prostu zwyczajnie nie masz na to czasu? Oczekujesz ekspertów, którzy przedstawią Tobie i omówią materiał z zapisanego procesu obsługi Klienta na poziomie fonii (nagrania audio) lub wizji (nagrania wideo), wskazując na mocne strony Twojego pracownika, jak i elementy do korekty lub zmiany, nakreślając przy tym działania poaudytowe?
Jeżeli któraś z powyższych sytuacji lub przedstawionej tematyki dotyczy Ciebie lub Twojego Salonu oraz chcesz, abyśmy przedstawili Tobie propozycję programu szkoleniowego realizującego Twoje aktualne potrzeby i wyzwania, z którymi obecnie się mierzysz to ZAPRASZAMY DO KONTAKTU.
GRUPA DOCELOWA:
- Sprzedawca Salonu
- Handlowiec stacjonarny Salonu
- Handlowiec mobilny Salonu
- Doradca ds. Klienta Salonu
- Kierownik Salonu
- Menadżer Salonu