Jesienny czas, pomimo wytężonych działań szkoleniowo – audytowych, to przede wszystkim rebranding naszej marki. Rebranding, który realnie wzmocni postrzeganie prowadzonej przez nas Akademii przez obecnych i przyszłych Klientów w kontekście wyróżnienia się na tle innych podmiotów szkoleniowych
z perspektywy wyjątkowości (na obecną chwilę jesteśmy jedynym podmiotem szkoleniowym w Polsce, który swoje działania koncentruje się na szeroko pojmowanej branży elektrycznej elektroinstalacyjnej oraz oświetlenia dekoracyjnego).
Aby wzmocnić naszą markę, jak i dotrzeć do szerszego grona Klientów na rynku polskim, oddaliśmy do Państwa dyspozycji naszą nową stronę internetową www.akademia-elektro.pl, wzmocniliśmy spójność naszego fanpage na Facebooku www.facebook.com/AkademiaElektro ze stroną internetową,
a współpracujący z nami eksperci skoncentrowali się na „opakowaniu” naszego podmiotu w nowy wzór roll-upu, w trzech ciekawych wersjach .
Czym jeszcze Państwa zaskoczymy? O tym już wkrótce.
Udanego sprzedażowo tygodnia, w imieniu naszej głównej marki praktycy-sprzedazy.com,
partner zarządzający Mariusz Mydlak.