Aktualności i Galeria

Efektywna i długotrwała współpraca z Klientem w obszarze Projektowym i Inwestycyjnym

Dzisiejszy dzień kończymy ostatnią propozycją naszej Akademii, dedykowaną podmiotom projektowym oraz projektantom wnętrz:

EFEKTYWNA I DŁUGOTRWAŁA WSPÓŁPRACA Z KLIENTEM

W OBSZARZE PROJEKTOWYM I INWESTYCYJNYM

WZMOCNIENIE KLUCZOWYCH KOMPETENCJI PROJEKTANTA WNĘTRZ REALIZUJĄCEGO ZADANIA W OBSZARZE EFEKTYWNEJ WSPÓŁPRACY Z PARTNERAMI BIZNESOWYMI

• Szkolenie kierujemy wyłącznie do podmiotów i firm realizujących zadania własne w obrębie współpracy na linii Projektant vs. Klient oraz Projektant vs. Salon oświetlenia dekoracyjnego (inny punkt dystrybucji oświetlenia).

• Zależy Tobie na DŁUGOTRWAŁEJ I EFEKTYWNEJ WSPÓŁPRACY z Klientem na poziomie realizowanych inwestycji?

• Chcesz uczestniczyć w projekcie szkoleniowym, w którym zamiast tzw. „trenerów biznesu”, realizujący szkolenie to eksperci branży elektro – lighting, którzy „zjedli zęby” na Twojej branży – mając adekwatną wiedzę, umiejętności oraz najwyższą świadomość zarządzania procesem pozyskania podmiotów (Klientów) oraz trwałej i efektywnej współpracy?

• Chcesz poznać techniki perswazji językowej, których celem jest oszczędność czasu obsługi Klienta z jednoczesną realizacją założonych przez Ciebie celów biznesowych?

• Oczekujesz powiększenia swojego warsztatu sprzedażowego o techniki wpływające na wzmocnienie wiarygodności rekomendowanej przez Ciebie usługi oraz oceny Twojego podmiotu? Zwłaszcza w sytuacji, kiedy potencjalny Klient dokonuje ostatecznego wyboru z kilku ofert (podmiotów)?

• Oczekujesz zbudowania ambasadorów Twojej marki spośród pracowników salonów oświetlenia dekoracyjnego oraz innych podmiotów dystrybuujących oświetlenie dekoracyjnej – celem rekomendacji Twojej działalności Klientom szukającym pełnego doradztwa w zakresie projektowym?

• Szukasz modeli postępowania i efektywnego radzenia sobie w sytuacji zastrzeżeń, obiekcji, sytuacji trudnej lub niekomfortowej dla Ciebie, jak i Klienta, czy też mając do czynienia z tzw. nieomylnością Klienta – charakteryzującą się negacją i podważaniem Twoich pomysłów, czy wyceny (przecież Klient wie lepiej, jak zaprojektować salon pod kontem oświetlenia dekoracyjnego, ma wyższą wiedzę niż Ty – oczywiście znasz takie sytuacje)?

• Chcesz wzmocnić umiejętność diagnozy typu Klienta w oparciu o Psychologiczną Koncepcję Typów Osobowości, co przyczyni się do budowania trwałych relacji biznesowych – Twoich z Klientami – poprzez dostosowanie stylu komunikacji adekwatnie do potrzeb emocjonalnych i biznesowych Twoich Klientów?

• Zależy Tobie na oszczędności czasu w trakcie realizowania zadań biznesowych poprzez nabycie umiejętności wyznaczania ram czasowych w trakcie procesu obsługi Klienta, przekładającej się na skrócenie średniego czasu obsługi jednostkowego Klienta i wzrost efektywności Twojego działania?

• Zastanawiasz się jak postępować w sytuacji reklamacyjnej? Tak, aby z jednej strony uniknąć irytacji czy utraty Klienta, a uzyskać jego aprobatę co do Twojej propozycji wyjścia z impasu, a z drugiej strony budować własny, ekspercki wizerunek projektanta w jego oczach?

• Chcesz wzmocnić umiejętność diagnozy (dotarcia do przyczyn) oraz posługiwania się technikami radzenia sobie z obiekcjami, zastrzeżeniami lub pojawiającym się oporem ze strony Klienta?

• Chcesz wzmocnić umiejętność analizy kluczowych potrzeb Klienta, a zwłaszcza tych ukrytych, aby uniknąć poprawek, korekt w projekcie, negacji całej oferty czy próby zwrotu przez Klienta produktów, które zaczęły mu „nie pasować” do podmiotu,

z którym biznesowo współpracujesz?

• Szukasz modeli argumentacji sprzedażowych, które realnie wpływają na przekonanie Klienta do Twoich rozwiązań oraz proponowanej gamy produktów użytych na realizowanej przez niego inwestycji?

• Oczekujesz nauki wzorców językowych, przekładających się na akceptację w projekcie propozycji produktów „marżowych”, nie zaś wyłącznie wolumenowych?

• Chcesz poznać zestaw zwrotów i modeli językowych, który ma wymierną wartość w budowaniu eksperckiej relacji pomiędzy Tobą a Klientem, jak również zwrotów, które negatywnie wpływają na Klienta i są elementem zapalnym do sytuacji trudnych, czy zakończenia współpracy?

• Szukasz metod zarządzania relacjami biznesowymi z obecnymi Klientami, przekładających się na wzrost odpowiedzialności za efektywność obsługi Klienta?

• Zależy Tobie na wzmocnieniu rentowności z podmiotami, z którymi biznesowo współpracujesz – realizując działania projektowe (salony oświetlenia dekoracyjnego, inne podmioty dystrybuujące oświetlenie dekoracyjne)?

• Poszukujesz ekspertów, którzy przeprowadzą audyt Twoich umiejętności, tak aby otrzymać informacje, co do Twoich mocnych stron w pozyskaniu oraz obsłudze Klienta, jak i obszarów wymagających korekty, czy dalszej pracy celem budowania adekwatnych do profilu działalności kompetencji?

Jeżeli któraś z powyższych sytuacji lub przedstawionej tematyki dotyczy Ciebie lub Twojej działalności oraz chcesz, abyśmy przedstawili Tobie propozycję programu szkoleniowego realizującego Twoje aktualne potrzeby i wyzwania, z którymi obecnie się mierzysz, to ZAPRASZAMY DO KONTAKTU.

GRUPA DOCELOWA:

  • Projektant
  • Pracownik biura projektowego
  • Designer
  • Doradca ds. Klienta
  • Kadra zarządzająca

Artykuł jest ciekawy? Podziel się z innymi!