Nasza trzecia propozycja szkolenia Akademii, dedykowana jest również Salonom Oświetlenia Dekoracyjnego:
EFEKTYWNA OBSŁUGA KLIENTA SALONU OŚWIETLENIA DEKORACYJNEGO NA POZIOMIE MASTER
WZMOCNIENIE KLUCZOWYCH KOMPETENCJI PRACOWNIKA REALIZUJĄCEGO ZADANIA W PROCESIE OBSŁUGI KLIENTA SALONU OŚWIETLENIA DEKORACYJNEGO
• Chcesz WZMOCNIĆ KOMPETENCJE SPRZEDAŻOWE I NEGOCJACYJNE własne lub swojego pracownika – aby odróżniał się wyższymi umiejętnościami i świadomością obsługi Klienta od pracowników podmiotów konkurencyjnych?
• Oczekujesz, aby realizować w Twoim Salonie szkolenie, w którym zamiast tzw. „trenerów biznesu”, prowadzący szkolenie to eksperci branży elektro – lighting, którzy „zjedli zęby” na Twojej branży – mając adekwatną wiedzę, umiejętności oraz najwyższą świadomość zarządzania procesem sprzedaży i obsługi Klienta salonu oświetlenia dekoracyjnego, efektywnej współpracy z Klientem detalicznym, hurtowym, inwestycyjnym oraz projektantem?
• Zależy Tobie na STWORZENIU LIDERA SPRZEDAŻY, bo oczekujesz, aby w przyszłości jeden z Twoich pracowników został przyszłym Kierownikiem (Menadżerem) sprzedaży Twojego Salonu, czy też Twoją „prawą ręką”?
• Chcesz mieć pracownika, który realizując zadania Handlowca (Doradcy Klienta), będzie osobą, która przejmie odpowiedzialność w trudnych, czy niekomfortowych sytuacjach lub weźmie odpowiedzialność za pozostałych członków zespołu w sytuacji wymagającego procesu reklamacji, sporu ze strony Klienta, czy innych trudności na linii Salon vs. Klient?
• Zależy Tobie, aby Twój pracownik – poza wysokimi umiejętnościami obsługi Klienta – posiadał wiedzę i umiejętność z zakresu Diagnozy Psychologicznego Typu Osobowości Klienta oraz przeprowadzał proces sprzedaży w oparciu o powyższe narzędzie i indywidualny typ charakterologiczny Klienta, co, jak zapewne wiesz, jest „mistrzostwem” w ujęciu świadomej oraz efektywnej sprzedaży?
• Oczekujesz wzmocnienia pracownika technikami – adekwatnymi w procesie sprzedaży, których celem jest zwiększenie marży sprzedawanych wyrobów Twojego Salonu, bo widzisz, że kluczowym „narzędziem” w jego rękach jest rabat – przysłaniający fachową obsługę, dostępność „na półce” danego produktu, specjalistyczną pomoc – zarówno w doborze technicznym, jak i wizualnym?
• Zależy Tobie na przekazaniu wiedzy i nauce Twojego pracownika technik oraz strategii obrony ceny, bo nie podoba Ci się, jak pracownik oddaje Twoje pieniądze obniżając cenę – zamiast jej umiejętnie bronić, a zwłaszcza, że ma do tego argumenty?
• Chcesz, aby Twój pracownik posiadał umiejętność oszczędności czasu podczas procesu sprzedaży – realizowanego zarówno drogą mailową, jak i face to face, aby unikał sytuacji, kiedy wysoka koncentracja czasowa na rozmowie nie przekłada się na adekwatny efekt finansowy – przecież nieadekwatnie wykorzystany czas w obsłudze Klienta przez pracownika jest wyłącznie Twoim kosztem?
• Liczysz, że Twój pracownik będzie potrafił wyznaczać ramy czasowe w trakcie obsługi Klienta – przekładające się na skrócenie średniego czasu obsługi jednostkowego Klienta, jak również kontraktować kolejne kroki sprzedaży, wpływające na efektywne wykorzystanie czasu, za który to Ty co miesiąc płacisz?
• Oczekujesz nauczenia Twojego pracownika używania praw rzetelnej perswazji podczas rozmowy z Klientem, za pomocą których, relatywnie zwiększy wpływ na jego decyzję zakupową, przekładającą się na wzrost sprzedaży i marżowości realizowanych przez pracownika obowiązków stanowiskowych, jak również zadowolenie zarówno pracownika, jak i Klienta z adekwatnego doboru oświetlenia?
• Zastanawiasz się czy są modele samodzielnej nauki, które poza szkoleniami wzmacniają kompetencje pracowników? Zależy Ci na rozwoju pracowników każdego dnia, a zwłaszcza w sytuacjach trudnych lub niekomfortowych, które spotyka Twój pracownik realizując proces sprzedaży?
• Zależy Ci, aby nauczyć swojego pracownika najwyższego (premium) standardu pracy, którego konsekwencją będzie niedopuszczanie do sytuacji trudnych lub niekomfortowych, a jeżeli by już takowe wystąpiły takich umiejętności, aby finalnie Klient miał poczucie topowego standardu obsługi w Twoim Salonie, pomimo iż doszło do zdarzenia, które finalnie mogłoby przybrać nieoczekiwany, nieprzyjemny dla obu stron obrót?
• Zależy Tobie, aby zweryfikować poziom pozyskanej wiedzy oraz umiejętności sprzedażowych pracownika za pomocą symulacji pełnego procesu sprzedaży na sali szkoleniowej lub w miejscu pracy – z możliwością zapisu na nośnik elektroniczny
– w celu omówienia przez audytora poziomu uzyskanych umiejętności oraz obszarów wymagających korekty – jeżeli takowe byłyby zdiagnozowane?
Jeżeli któraś z powyższych sytuacji lub przedstawionej tematyki dotyczy Ciebie lub Twojej działalności oraz chcesz, abyśmy przedstawili Tobie propozycję programu szkoleniowego realizującego Twoje aktualne potrzeby i wyzwania, z którymi obecnie się mierzysz to ZAPRASZAMY DO KONTAKTU.
GRUPA DOCELOWA:
- Sprzedawca Salonu
- Handlowiec stacjonarny Salonu
- Handlowiec mobilny Salonu
- Doradca ds. Klienta Salonu
- Kierownik Salonu
- Kadra zarządzająca Salonu
- Właściciel Salonu