Aktualności i Galeria

Finał cyklu szkoleń dla projektantów, designerów wnętrz

Zakończyliśmy cykl szkoleń dla projektantów, designerów wnętrz.

Temat „Efektywne modele pozyskania nowego Klienta kanałem telefonicznym oraz mailowym w obszarze projektowym i inwestycyjnym – wdrożenie projektanta wnętrz
w fundament kompetencji i zasad efektywnej współpracy z partnerami biznesowymi” zakładał naukę budowania relacji emocjonalnej i biznesowej. Relacji przekładającej się na zdobycie, realizację projektu lub trwałą współpracę w oparciu o zasady psychologii sprzedaży oraz kluczowe narzędzia i techniki komunikacyjne oraz sprzedażowe.

Jesteśmy dumni z możliwości realizacji kolejnego projektu oraz informację zwrotną po szkoleniu, skoncentrowaną na wysokim stopniu satysfakcji z pozyskanych umiejętności oraz sposobu przeprowadzenia szkolenia od naszych uczestników.

  • Powyższą tematykę szkolenia kierujemy wyłącznie do podmiotów i firm realizujących zadania własne w obrębie współpracy na linii Projektant vs. Klient oraz Projektant vs. Salon oświetlenia dekoracyjnego (inny punkt dystrybucji oświetlenia).
  • Szukasz efektywnych narzędzi komunikacyjnych i sprzedażowych, które posłużą Tobie do POZYSKANIA KLIENTA do współpracy, w ramach prowadzonej przez Ciebie działalności?
  • Zależy Tobie na parterach biznesowych, z którymi Twój wkład pracy i realizowane działania przełożą się na długotrwałą i efektywną współpracę na poziomie projektowym i realizowanych inwestycji?
  • Chcesz uzyskać narzędzia i modele komunikacyjne, których celem jest dotarcie do osób lub podmiotów, które realizowałyby Twoje cele biznesowe?
  • Chcesz uczestniczyć w projekcie szkoleniowym, w którym zamiast tzw. „trenerów biznesu”, realizujący szkolenie to eksperci branży elektro – lighting, którzy „zjedli zęby” na Twojej branży – mając adekwatną wiedzę, umiejętności oraz najwyższą świadomość zarządzania procesem pozyskania podmiotów (Klientów) oraz trwałej i efektywnej współpracy?
  • Zastanawiasz się skąd biorą się różnice w podejściu potencjalnego Klienta do Twojej osoby czy Twojego podmiotu? Co jest powodem, że niektóre osoby umawiają się od razu, inne już na wstępie odrzucają Twoją propozycję spotkania lub krótkiej rozmowy, a jeszcze inne obiecują „złote góry”, jednak w dłuższym okresie nic z tego nie wynika (brak efektu finansowego)?
  • Zależy Tobie na zgłębieniu – pod okiem eksperta – kluczowego narzędzia w pozyskaniu nowego Klienta do współpracy, tzn. Modelu diagnozy Psychologicznego Typu Osobowości Klienta? Tak aby prowadzić proces pozyskania Klienta do współpracy w oparciu o komunikację adekwatną do jego indywidualnego typu charakterologicznego?
  • Zastanawiasz się, jak uzyskać najwyższy poziom efektywności umówienia się z potencjalnym Klientem na rozmowę w celu nawiązania współpracy – kanałem telefonicznym, mailowym lub za pomocą dostępnych mediów społecznościowych (profilu prywatnego lub Fanpage prowadzonego na platformie Facebook lub Instagram)?
  • Oczekujesz poznać zwroty komunikacyjne i modele językowe, które mają realny wpływ na zwiększenie efektywności Twojej rozmowy – aprobatę Klienta co do propozycji spotkania lub rozmowy telefonicznej, celem przedstawienia realnych korzyści wynikających z Twojej usługi?
  • Zależy Tobie na poznaniu słów i zwrotów językowych, które, traktowane są jako niedopuszczalne i nigdy nie powinny pojawiać się w telefonicznej rozmowie, komunikacji mailowej czy rozmowie face to face – mających wpływ na brak pozyskania Klienta do współpracy?
  • Zastanawiasz się z jakich modeli prowadzenia rozmowy korzysta Twoja branżowa konkurencja, która z wysoką efektywnością pozyskuje Klientów do długotrwałej współpracy?
  • Szukasz modeli i zasad efektywnej komunikacji biznesowej drogą mailową, które dają zwrot z inwestycji na poziomie umówienia się z Klientem na rozmowę?
  • Zależy Tobie, aby używane przez Ciebie modele komunikacji mailowej zawierały zarówno zwroty wpływające na umówienie się Klienta, jak również zasady poprawności językowej – do których narosło wiele mitów w przestrzeni biznesowej?
  • Masz świadomość, że zwroty w komunikacji mailowej typu „witam” czy „pozdrawiam” są błędami i zastanawiasz się, jak je zastąpić oraz jakie są zasady językowe korespondencji mailowej na poziomie biznesowym?
  • Chcesz poznać narzędzia perswazyjne, które wzmocnią – po stronie potencjalnego Klienta – chęć umówienia się z Tobą (wyrażenie zgody na spotkanie)?
  • Szukasz narzędzi tzw. prewencji komunikacyjnej kanałem telefonicznym oraz mailowy, celem uniknięcia przyszłych sytuacji trudnych i niekomfortowych?
  • Zastanawiasz się, co jest powodem i źródłem występowania sytuacji trudnych oraz braku efektywności w kanale telefonicznym oraz mailowym?
  • Poszukujesz eksperckiego audytu Twoich rozmów telefonicznych oraz korespondencji mailowej z potencjalnym Klientem?
  • Oczekujesz, aby od ekspertów Twojej branży uzyskać konstruktywną informację zwrotną, co do Twoich kompetencji w obszarze pozyskiwania Klienta? Zarówno mocnych stron Twoich rozmów lub elementów do korekty, czy zmiany, jak również kluczowych błędów, które popełniasz w kanale telefonicznym?
  • Jeżeli któraś z powyższych sytuacji lub przedstawionej tematyki dotyczy Ciebie lub Twojej działalności oraz chcesz, abyśmy przedstawili Tobie propozycję programu szkoleniowego realizującego Twoje aktualne potrzeby i wyzwania, z którymi obecnie się mierzysz, to ZAPRASZAMY DO KONTAKTU.

GRUPA DOCELOWA:

  • Projektant
  • Pracownik biura projektowego
  • Designer
  • Doradca ds. Klienta
  • Kadra zarządzająca

Jeżeli zależy Tobie na budowie lub wzmocnieniu aktualnych kompetencji, zapraszamy do kontaktu:

  • 669-188-677
  • 669-200-677
  • info@akademia-elektro.pl

Artykuł jest ciekawy? Podziel się z innymi!