W imieniu prowadzonej przez nasz zespół ekspertów branży elektrycznej Akademia Elektro dla Handlowców i Kierowników branży electro-lighting serdecznie dziękujemy zarządowi VOLTA Hurtownia Elektrotechniczna i VOLTA Salon Lamp za zaufanie i możliwość realizacji dwóch projektów szkoleniowych:
koncentrującego się na efektywnym zarządzaniu podległym zespołem
budowania wstępnych kompetencji obsługi Klienta sił sprzedaży.
To co było naszym celem patrząc z perspektywy eksperckiej, jak i uczciwej obsługi Klientów to nabycie przez uczestników projektu umiejętności:
Budowy w oczach Klientach eksperckiego wizerunku marki własnej Doradcy (Handlowca) oraz podmiotu VOLTA
Adekwatnej do emocjonalnych wymagań Klienta prowadzenia rozmowy doradczej
Badania kluczowych potrzeb oraz obaw Klienta związanych z przyszłym zakupem (nie każdy jest i ma być ekspertem branży elektrycznej oraz oświetlenia dekoracyjnego)
Diagnozy indywidualnego typu Klienta oraz prowadzenia sprzedaży w oparciu o charakterologiczne cechy osobowości Klienta VOLTA
Budowania trwałej relacji biznesowej poprzez dostosowanie zasad efektywnej sprzedaży oraz stylu komunikacji do indywidualnych Klienta VOLTA
Efektywnej prezentacji produktu w oparciu o adekwatną dla Klienta argumentację sprzedażową
Odpierania zastrzeżeń oraz obiekcji we wstępnej fazie procesu sprzedaży Klienta
Pracy z kluczowymi technikami komunikacyjnymi oraz sprzedażowymi, ułatwiającymi Klientowi zakup wyrobów elektrycznych, jak i oszczędzając jego czas
Dosprzedaży do produktu głównego oraz aktualnie promowanego przez podmiot VOLTA
Pracy z sytuacją trudną, niekomfortową dla obu stron procesu sprzedaży lub reklamacyjną
Budowania rekomendacji podczas finalizacji zakupu przez Klienta
Używania zwrotów językowych wzmacniających proces sprzedaży i subiektywne odczucie Klienta o eksperckości Doradcy (Handlowca), jak i podmiotu, w którym dokonuje zakupu
Realizacji procesu sprzedaży wg. wytycznych i założeń X Kroków Obsługi Klienta VOLTA
Trzymając kciuki za dalszy Wasz rozwój, nieustannie niosąc kaganek wiedzy i umiejętności efektywnej obsługi Klienta w imieniu Akademia Elektro, partner zarządzający Mariusz Mydlak.
Realizując projekt bazowaliśmy na produktach:
ERKO, Kontakt-Simon, Karlik Elektrotechnik Sp z o o Orno Philips Polska Trytyt
Szkolony podmiot zrzeszony jest w:
Polska Grupa Elektryczna Forum-Rondo