Aktualności i Galeria

Jesteś gotowy na mocny (edukacyjny) sparing?

Nasze działania to również Indywidulane Treningi Umiejętności. Forma adekwatna do weryfikacji, czy sparingu kompetencyjnego. Celem indywidualnych konsultacji sprzedażowych jest wspólna z uczestnikiem wcześniejszego szkolenia analiza czynników mających wpływ na trudność w stosowaniu nabytych wcześniej narzędzi sprzedażowych, służących osiąganiu celu sprzedażowego w codziennej realizacji obowiązków w miejscu pracy oraz podjęcie działań zmierzających do wyeliminowania danego czynnika na poziomie wiedzy, umiejętności czy postawy pracownika realizującego obowiązki sprzedażowe.

Działania te prowadzimy na trzech poziomach trójpodziału kompetencji:

• Poziomie wiedzy, poprzez moduł szkoleniowy o tematyce zaobserwowanej luki kompetencyjnej

• Poziomie umiejętności, realizowanym za pomocą symulacji sprzedażowych, o tematyce zaobserwowanej luki kompetencyjnej.

• Poziomie postawy, poprzez podsumowujący panel i indywidualną dyskusję dotyczącą poznanych i przećwiczonych technik, mocnych stron wdrażanych narzędzi oraz czasu transferu i adaptacji do realizacji codziennych obowiązków w miejscu pracy.

Autorskie narzędzie, które proponuje nasza firma, to połączenie audytu kompetencyjnego z indywidualnym szkoleniem.

Metoda ta realizuje wyjątkowe efekty edukacyjne – oprócz identyfikacji obszaru mocnych stron uczestnika oraz jego obszarów do korekty, kluczową i wymierną jego częścią jest automatyczna edukacja szkolonego na indywidualnej sesji, korekta zachowań oraz nowy panel wiedzy i umiejętności budujący nowe kompetencje uczestnika adekwatnie do wyzwań na poziomie obsługi Klienta.

Realizując zamierzony cel za pomocą proponowanego narzędzia unikamy sytuacji, w której uczestnik koncentruje się wyłącznie na audycie i często popełnia dodatkowe błędy wynikające z oceny jego pracy, a dzięki niemu uzyskujemy jego komfort podczas audytu, przez co otrzymujemy najbardziej zbliżony, niezaburzony ekspozycją społeczną podczas badania obraz posiadanych kompetencji.

Dodatkowo wzmacniamy postawę i nastawienia uczestnika poprzez prestiż indywidualnego szkolenia przez co budujemy otwartość na uczciwość, co do luk kompetencyjnych, o których podczas szkolenia grupowego uczestnik by nie powiedział. Dodatkowym aspektem jest wartość motywacyjna, przekłada się na szacunek do pracodawcy i coraz wyższą koncentrację nad jakością wykonywanych obowiązków.

Nasze doświadczenie edukacyjne (szkoleniowe) pokazuje, że proponowany charakter szkolenia i realizowanego przez proponowane narzędzie edukacyjne daje bardzo wysokie, mierzalne wyniki wzrostu sprzedaży, jak i ma wpływ na niską fluktuację pracowników w zespole.

Kluczem tego narzędzia jest transfer wiedzy i umiejętności oparty wyłącznie o jednostkę, przez co ta forma edukacji najrzetelniej realizuje dodatkowy wzrost kompetencji po szkoleniu podstawowym, wprowadzającym do fundamentu sprzedażowego.

Jeżeli powyższa tematyka dotyczy Ciebie lub Twojej działalności oraz chcesz, abyśmy przedstawili Tobie propozycję programu szkoleniowego realizującego Twoje aktualne potrzeby i wyzwania, z którymi obecnie się mierzysz, to zapraszamy do kontaktu.

Artykuł jest ciekawy? Podziel się z innymi!