Co przed nami? Wzmacnianie kompetencji podmiotów wykonawczych z zakresu Efektywnego Zarządzania podległym zespołem, następnie wzmacnianie kompetencji komunikacyjnych oraz sprzedażowych sił sprzedaży Hurtowni Elektrycznych oraz Salonów oświetlenia dekoracyjnego w lokalizacjach Lublin – Warszawa – Łódź
Szkolenie kierujemy wyłącznie do Kierowników i Dyrektorów działów wykonawstwa elektrycznego, Kadry zarządzającej oraz Kierowników budów – odpowiedzialnych za zarządzanie podmiotem lub działem w podmiotach wykonawstwa elektrycznego.
Zależy Tobie na zbudowaniu wysokich kompetencji z zakresu EFEKTYWNEGO ZARZĄDZANIA ZESPOŁEM w podmiocie wykonawczym lub dziale wykonawstwa elektrycznego?
Chcesz uczestniczyć w projekcie szkoleniowym, w którym zamiast tzw. „trenerów biznesu”, realizujący szkolenie to eksperci branży elektro – lighting, którzy „zjedli zęby” na Twojej branży – mając adekwatną wiedzę, umiejętności oraz najwyższą świadomość zarządzania procesem kierowniczym, trwałej
i efektywnej współpracy pracowników w podmiocie wykonawczym, zarządzania procesem inwestycji, współpracy pomiędzy działami podmiotu wykonawczego, dostawcami czy podmiotami (osobami) realizującymi odbiór inwestycji?
Twoim celem jest budowa eksperckiego wizerunku – Dyrektora lub Kierownika działu wykonawstwa, czy Kierownika budowy w oczach podległych pracowników? Wizerunku realnie wpływającego na unikanie negacji Twoich pomysłów z ich strony, czy budującego wysoki poziom wiary w efektywność przełożonego w sytuacjach trudnych, presji czasowej, czy zbliżającego się odbioru inwestycji?
Chcesz wzmocnić posiadaną umiejętność przygotowania i przeprowadzania efektywnego procesu rekrutacji, którego efektem będzie wzrost wartości Twojej osoby jako przyszłego przełożonego w oczach potencjalnego kandydata, jak i podmiotu wykonawczego który reprezentujesz?
Chcesz zbudować arkusz standardów zachowań podległego pracownika na danym stanowisku, którego będziesz używał jako kluczowe narzędzie obserwacji, oceny kompetencji oraz korekty lub wzmocnienia wymaganych przez Ciebie kompetencji stanowiskowych podległego pracownika?
Szukasz narzędzi i modeli kierowniczych, za pomocą których zbudujesz oraz zakomunikujesz nowozatrudnionemu pracownikowi reguły, zasady lub standardy (o ile Twój podmiot takowe posiada), których przestrzeganie będzie obowiązkiem stanowiskowym pracownika na realizowanych przez Ciebie inwestycjach, a zwłaszcza w sytuacji, kiedy pozyskujesz pracownika z wieloletnim stażem, czy z podmiotu konkurencyjnego, w którym przestrzeganie zasad i wymogów stało pod dużym znakiem zapytania?
Chcesz wzmocnić umiejętność komunikowania kluczowych reguł i zasad Twojemu podwładnemu, za pomocą których wyznaczysz przestrzeń jego pracy, tj. zachowań, które cenisz oraz tych, których nie będziesz tolerował, a zwłaszcza w sytuacji, kiedy pracownik „schodzi” lub nie przestrzega wymaganego przez Ciebie i Twój podmiot standardu pracy oraz jakości realizowanych zadań?
Zastanawiasz się, jak efektywnie wdrożyć pracownika w jego obowiązki stanowiskowe, a dodatkowo oczekujesz wyjaśnienia skąd biorą się różnice w szybkości wdrożenia, czy przyswajania obowiązków? Co jest powodem różnicy w skupieniu się i koncentracji pracowników przechodzących ten sam instruktaż stanowiskowy? Czy problem leży po stronie pracownika, czy przełożonego lub pracownika, który odpowiedzialny jest za proces wdrożenia nowego pracownika na stanowisko pracy?
Twoim wyzwaniem jest efektywne delegowanie zadań, tak aby skuteczność użycia tego narzędzia była równoważna z realizacją celu przez pracownika na poziomie Twoich wymagań, co do jakości pracy, użytych narzędzi, zasobu czasowego, czy wymagalnych przez Ciebie metod realizacji zadań inwestycyjnych?
Zastanawiasz się jak sprawnie przeprowadzać monitoring realizowanych przez pracowników prac, a zwłaszcza pracowników z krótkim stażem, czy niższymi kompetencjami? Tak, aby monitorowanie postępów wykonywanego zadania przez podwładnego było odbierane wyłącznie jako Twoja opieka lub support realizowanego zadania, a nie sprawdzanie, czy też „czepianie się” przełożonego?
Szukasz metod korekty nieadekwatnego postępowania Twojego pracownika, tak aby odbiór Twoich słów wpływał na pracownika motywująco oraz konstruktywnie, a nie był odbierany wyłącznie jako negacja jego osoby czy tzw. „opór”? Aby Twoja korekta miała charakter konstruktywnej informacji zwrotnej, była formą „prezentu” dla pracownika i kształtowała relację zaufania na linii pracownik – przełożony, unikając przyszłych zgrzytów, „pompowania się pracownika”, obmawiania przełożonego, czy stawianiu się pracownika przed swoimi kolegami w świetle krzywdzonego?
Chcesz wzmocnić umiejętność udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej – zarówno w sytuacji błędu pracownika, jak i w sytuacji jego sukcesu, używanego przez kadrę kierowniczą jako efektywna, a zarazem jedna z pozafinansowych form motywacji?
Szukasz metod i narzędzi oceny podległego pracownika, aby uzyskać diagnozę aktualnego stanu umiejętności oraz nastawienia do realizowanych zadań, Twojego podmiotu, czy współpracowników?
Chcesz poznać zasady przeprowadzania comiesięcznych lub kwartalnych spotkań z pionem wykonawczym (algorytm efektywności przeprowadzanego spotkania) oraz kluczowe błędy popełniane przez kadrę kierowniczą podczas realizacji spotkań? Tak, aby spotkanie nie było wyłącznie przymusem pracowniczym i oczekiwaniem na jego zakończenie przez biorących w nim udział, tzw. bajką: „O pieprzu i dżemie”? Zapewne znasz tę bajkę!
Oczekujesz budowy umiejętności efektywnego przeprowadzania spotkań z pracownikami, którego celem będzie efekt w postaci zrozumienia przez biorących w nim udział założonego i naświetlonego celu i metod jego wykonania, podsumowania zrealizowanych zadań, jak i czynnik motywacyjny, przekładający się na utrzymanie lub wzrost zaangażowania pracowników w realizację obowiązków własnych, jak i działu (czy brygady)?
Zależy Tobie na poznaniu kluczowych błędów kierowniczych, które wpływają na dezorganizację pracy zespołu, są przyczyną nieporozumień, zakłóceń komunikacyjnych w zespole, zatargów, zwolnień, czy w wersji „light” podwaliną przyszłych sytuacji trudnych dla przełożonego?
Poszukujesz eksperckiego podmiotu szkoleniowego, od którego uzyskasz konstruktywną informacje zwrotną, co do aktualnego poziomu kompetencji zarządzania podległym zespołem – mocnych stron w zarządzaniu, jak i obszarów do pilnej korekty lub zmiany (nauki)?
Jeżeli któraś z powyższych sytuacji lub przedstawionej tematyki dotyczy Ciebie lub Twojej działalności oraz chcesz, abyśmy przedstawili Tobie propozycję programu szkoleniowego realizującego Twoje aktualne potrzeby i wyzwania, z którymi obecnie się mierzysz, to ZAPRASZAMY DO KONTAKTU.
GRUPA DOCELOWA:
• Kierownik Działu wykonawstwa
• Dyrektor Działu wykonawstwa
• Kadra zarządzająca Działu wykonawstwa
• Kierownik Budowy
Jeżeli zależy Tobie na budowie lub wzmocnieniu aktualnych kompetencji z zakresu sprzedaży, negocjacji lub zarządzania podległym zespołem zapraszamy do kontaktu:
669-188-677
669-200-677
info@akademia-elektro.pl