Tym razem z sympatyczną drużyną w zielonych barwach Greenlux Polska. Z czym się mierzyliśmy? Wyjaśnianiem problemów w komunikacji, przeglądem pojęć z zakresu fundamentu psychologii komunikacji interpersonalnej, odkręcaniem złudzeń i problem fałszywej wiedzy z powyższego zakresu, nietrafnym rozumieniem komunikacyjnych prawidłowości.
Bo komunikacja interpersonalna nie jest tylko narzędziem, nie można stanąć poza komunikacją, ponieważ składamy się z tego „jak”, „nie można odłożyć języka na półkę”, język tworzy nas. Jak się porozumiewamy, tacy jesteśmy, a zwłaszcza w ujęciu sprzedaży i trudniej jest nam pewne rzeczy dostrzegać, kiedy jesteśmy emocjonalnie zanurzeni w danej sytuacji, a zwłaszcza na linii Handlowiec – Klient.
Jeżeli zależy Tobie na realizacji pojedynczego audytu lub wielu podmiotów, budowie lub wzmocnieniu aktualnych kompetencji z zakresu sprzedaży, negocjacji lub zarządzania podległym zespołem zapraszamy do kontaktu.