Półrocze zamykamy 6 dniowym szkoleniem z zakresu negocjacji kupieckich dla jednej z grup zakupowych branży elektro. Nasi eksperci realizowali: Efektywny proces negocjacji kupieckich, jako wdrożenie pracownika działu zakupów w fundament kompetencji procesu negocjacji kupieckich.
Zainteresowane podmiotu informujemy, że powyższą tematykę kierujemy wyłącznie do Kupców, Handlowców stacjonarnych, Pracowników działów zakupów, Kadry zarządzającej – odpowiedzialnych za obsługę zakupową i negocjacje z producentami oraz dystrybutorami.
- Jeżeli zależy Ci na WZMOCNIENIU KOMPETENCJI KUPIECKICH Twojego pracownika (Kupca) lub zespołu odpowiadającego za rozmowy zakupowe z importerami oraz producentami wyrobów elektrycznych, elektroinstalacyjnych lub oświetleniowych?
- Chcesz aby Twoja grupa uczestniczyła w projekcie szkoleniowym, w którym zamiast tzw. trenerów prowadzącymi będą eksperci, którzy „zjedli zęby” na wyzwaniach
i problematyce Twojej branży – mając najwyższą świadomość zarządzania procesem zakupowym zarówno po stronie producenta, czy importera, grup zakupowych, czy sieci sprzedaży Twojej branży? - Zależy Tobie na efektywnych narzędziach i modelach przygotowania się zarówno do procesów negocjacji, ustalających roczne warunki współpracy, jak i pojedynczych rozmów, zmierzających do podniesienia rentowności kupowanego, a później dystrybuowanego towaru?
- Zastanawiasz się jak wyznaczać cele negocjacyjne, które unikną zepsucia dobrych relacji z producentami i importerami oraz jakie czynniki podczas dwustronnych rozmów determinują możliwość ich realizacji?
- Szukasz efektywnych narzędzi diagnozy Psychologicznego Typu Osobowości negocjatorów będących po drugiej stronie „stołu”, tak aby zrozumieć ich strategię, założone cele, motywy postępowania oraz najczęściej wybierany (stosowany) wachlarz taktyk i technik negocjacyjnych? Ponieważ Twoja praktyka pokazuje, że są rozmowy przebiegające w miłej i sympatycznej atmosferze a także takie, które są wyzwaniem dla Twojego zespołu (czy pracownika).
- Zastanawiasz się co jest powodem różnicy w efektywności prowadzonych rozmów, gdzie często swobodna i sympatyczna atmosfera nie realizuje założonych celów przez Twój zespół, a w przypadku „walki na noże” – oczywiście z zachowaniem klasy biznesowej i wysokiej kultury osobistej – ten cel osiągasz?
- Zależy Tobie na przeglądzie aktualnych technik i modeli negocjacyjnych, które najczęściej używane są przez drugą stronę negocjacji a zwłaszcza w branży elektrycznej (elektroinstalacyjnej)? Ponieważ masz świadomość inwestycji drugiej strony w szkolenia z zakresu negocjacji i wzmacnianiu kompetencji z tego zakresu.
- Chcesz poznać kluczowe i najczęściej pojawiające się błędy kupców w branży elektrycznej (elektroinstalacyjnej) podczas przygotowania i realizacji rozmów zakupowych lub procesów negocjacyjnych skutkujące brakiem realizacji założonych celów czy też przyszłymi informacjami z rynku, że „ktoś ma taniej”?
- Zastanawiasz się, jak podczas „trudnych” (w Twoim odczuciu) rozmów niwelować wpływ czynników destabilizujących proces negocjacji tj. stres, irytację, presję upływającego czasu, presję odpowiedzialności czy powstały impas w rozmowach?
- Chcesz poznać psychologiczne „sztuczki” i metody manipulacji, z których korzystają Twoi kontrahenci, jak i negocjatorzy międzynarodowych korporacji, tak aby podczas prowadzonych przez Twój zespół rozmów handlowych potrafić je zdiagnozować oraz zneutralizować nieetyczne zachowania parterów po drugiej stronie „stołu”? Następnie kontynuować proces negocjacji (lub zakup) mając jednak na uwadze świadomość nieetycznej „gry” po drugiej stronie „stołu negocjacyjnego”?
- Szukasz efektywnych narzędzi negocjacyjnych – nie tylko do użytku w transakcjach handlowych, ale i w renegocjowaniu umów handlowych – kiedy partner handlowy traktuje „lepiej” inną grupę, co potwierdzają ceny na rynku, faktury sprzedażowe, jak i Twoje wewnętrzne ustalenia, co do cen na dane produkty?
- Zależy Tobie na poznaniu realnych etapów i faz procesu negocjacyjnego naszej branży, aby Twój zespół potrafił wykorzystać ich dynamikę (poszczególnych etapów) do realizacji założonych celów negocjacyjnych Twojej grupy?
- Zastanawiasz się, jak dobrać strategię i taktykę do bieżącej sytuacji negocjacyjnej, jak rozpoznać i weryfikować interesy negocjacyjne strony, z którą Twój zespół realizuje negocjacje zakupowe?
- Szukasz narzędzi do zamykania procesu negocjacji lub wyznaczania kolejnych kroków w sytuacji pojawiającego się impasu w rozmowach lub „zmęczenia materiału” którejś ze stron rozmów, aby uniknąć niekorzystnego porozumienia, wypracowywanego na ostatnią chwilę, celem wyłącznie „domknięcia” procesu, co w naszej branży jest często obserwowanym zjawiskiem?
- Szukasz możliwości uporządkowania Twojej wiedzy i wniosków wypływających z własnych doświadczeń w rozmowach zakupowych lub procesach negocjacji w bezpiecznym środowisku ćwiczeń i symulacji negocjacyjnych, ponieważ zależy Ci na weryfikacji Twoich umiejętności oraz podnoszeniu efektywności w negocjacjach, czy rozmowach zakupowych, a zwłaszcza w obecnych, niestabilnych czasach?
- Jeżeli któraś z powyższych sytuacji lub przedstawionej tematyki dotyczy Ciebie lub działalności Twojej Grupy oraz chcesz, abyśmy przedstawili Tobie propozycję programu szkoleniowego realizującego Twoje aktualne potrzeby i wyzwania, z którymi obecnie się mierzysz, to ZAPRASZAMY DO KONTAKTU.