Aktualności i Galeria

Pozyskanie i efektywna współpraca z Projektantami Wnętrz

Dzisiaj prezentujemy propozycję szkoleń naszej Akademii skierowanej do Salonów Oświetlenia Dekoracyjnego.

Przed nami przedostatni temat:

POZYSKANIE I EFEKTYWNA WSPÓŁPRACA Z PROJEKTANTAMI WNĘTRZ

WDROŻENIE PRACOWNIKA W FUNDAMENT KOMPETENCJI I ZASAD EFEKTYWNEJ WSPÓŁPRACY Z PROJEKTANTAMI WNĘTRZ

• Szkolenie kierujemy wyłącznie do: Handlowców, Sprzedawców, Doradców, Kierowników – odpowiedzialnych za współpracę z projektantami wnętrz, patrząc przez pryzmat dystrybucji oświetlenia dekoracyjnego.

• Zależy Tobie na zbudowaniu lub wzmocnieniu kluczowych KOMPETENCJI WSPÓŁPRACY Z PROJEKTANTAMI WNĘTRZ Twojego pracownika lub własnych?

• Oczekujesz uczestnictwa w szkoleniu, w którym zamiast tzw. „trenerów biznesu”, prowadzącymi szkolenie będą eksperci branży elektro – lighting, którzy „zjedli zęby” na Twojej branży – mając adekwatną wiedzę, umiejętności oraz najwyższą świadomość zarządzania procesem sprzedaży i obsługi Klienta salonu oświetlenia dekoracyjnego z naciskiem na obsługę projektantów oraz inwestorów?

• Chcesz poznać czym kierują się projektanci wnętrz przy wyborze salonów oświetlenia dekoracyjnego patrząc z perspektywy długotrwałej współpracy, a nie jednostkowego czy jednorazowego zakupu?

• Intryguje Cię i zastanawiasz się jaki jest powód, że z jednymi projektantami można sprawnie i efektywnie współpracować, natomiast istnieje grupa, która zazwyczaj jest „problematyczna” w obsłudze czy w dłuższej współpracy? Szukasz możliwości rozwiązania powyższego problemu, a zwłaszcza odpowiednich narzędzi komunikacyjnych, sprzedażowych i negocjacyjnych, które mają za zadanie neutralizować tzw. trudne sytuacje we współpracy?

• Oczekujesz pozyskania wiedzy i korzystania z modeli Psychologicznej Diagnozy Osobowości Klienta, aby dopasować komunikację pomiędzy stronami adekwatnie do wymagań emocjonalnych i biznesowych potrzeb Klienta (projektanta lub inwestora)?

• Zależy Tobie na umiejętności wyszukania potencjalnego projektanta, z którym Twój Salon mógłby w przyszłości nawiązać biznesową i długotrwałą współpracę?

• Zastanawiasz się jak zaprosić lub zorganizować spotkanie projektantów wnętrz w Twoim Salonie, a pozyskanie nowego podmiotu (projektanta wnętrz) do współpracy jest dla Ciebie wyzwaniem – pracownicy Twojego Salonu dokonywali wielokrotnie prób umówienia spotkania z projektantami i „nic” z tego nie wyszło?

• Oczekujesz konkretnego standardu rozmów telefonicznych oraz narzędzi komunikacyjnych i sprzedażowych, których celem jest zwiększenie aprobaty projektanta wnętrz do uczestnictwa w spotkaniu w jego podmiocie lub Twoim Salonie?

• Zależy Tobie, aby podnieść efektywność realizowanych przez Twoich pracowników spotkań z projektantami wnętrz oraz inwestorami, aby ilość zainwestowanego przez nich czasu w rozmowę i wypitej kawy równoważna była z efektem w postaci ilości, czy wartości sprzedanego wolumenu wyrobów Twojego Salonu?

• Chcesz poznać modele i narzędzia komunikacyjne pozwalające zarekomendować Twój Salon projektantom, tak aby w ich odczuciu zbudować wysoką wartość Twojego Salonu? Aby projektant znał odpowiedź na kluczowe pytanie: „co jest powodem, że warto nawiązać współpracę z Twoim podmiotem”.

• Oczekujesz konkretnych narzędzi komunikacyjnych, sprzedażowych i perswazyjnych do uzyskiwania aprobaty polecanych w projektach wyrobów? Umiejętności argumentacji prezentowania produktów w taki sposób, aby efektem jego było unikanie częstych zmian lub szukania substytutów (zamienników), których nie masz na półce lub z daną firmą nie współpracujesz.

• Chcesz poznać odpowiedź na pytanie: jakie są najczęstsze powody ustania współpracy na linii projektant – salon (wyboru przez stronę innego salonu lub diametralnego zmniejszenia zakupów kosztem innego salonu), pomimo zbudowania wcześniej „sympatycznej” relacji pomiędzy stronami, czy też długotrwałej współpracy pomiędzy własnymi podmiotami?

• Oczekujesz nabycia wiedzy i umiejętności z zakresu radzenia sobie z zastrzeżeniami, obiekcjami lub reklamacjami ze strony projektanta (lub wykonawcy)? Aby początkowy spór, nie wpływał na negatywną ocenę całokształtu współpracy, a finalnie wzmocnił współpracę na bazie umiejętności Twojego pracownika w zakresie wychodzenia z powstałego impasu.

• Zależy Tobie na odpowiedzi, co zrobić lub w jaki sposób zachęcić projektanta do powrotu do współpracy, w sytuacji kiedy została ona zerwana – niezależnie od powstałej sytuacji, czy czasu który upłynął (sytuacja bieżąca, czy sprzed roku)?

• Zastanawiasz się jakimi narzędziami (komunikacyjnymi, sprzedażowymi, perswazyjnymi, czy negocjacyjnymi) posługują się handlowcy (sprzedawcy) innych salonów oświetlenia dekoracyjnego, a skutkującymi długotrwałą oraz efektywną współpracą z projektantami wnętrz, czy podmiotami inwestorskimi?

• Zależy Tobie na posiadaniu standardu obsługi projektantów wnętrz, za pomocą którego Twój Salon prowadziłby zarówno stabilną i wysoko ocenianą współpracę

z podmiotami projektowymi, jak również pozyskiwał kolejnych partnerów biznesowych (projektantów) do współpracy?

Jeżeli któraś z powyższych sytuacji lub przedstawionej tematyki dotyczy Ciebie lub Twojej działalności oraz chcesz, abyśmy przedstawili Tobie propozycję programu szkoleniowego realizującego Twoje aktualne potrzeby i wyzwania, z którymi obecnie się mierzysz to ZAPRASZAMY DO KONTAKTU.

GRUPA DOCELOWA:

  • Sprzedawca Salonu
  • Handlowiec stacjonarny Salonu
  • Handlowiec mobilny Salonu
  • Doradca ds. Klienta Salonu
  • Kierownik Salonu
  • Menadżer Salonu
  • Kadra zarządzająca Salonu

Artykuł jest ciekawy? Podziel się z innymi!