Propozycje Szkoleń
Hurtownia Elektryczna
SZKOLENIE I:
EFEKTYWNY PROCES REKRUTACJI HANDLOWCA (KOORDYNATORA, MENADŻERA REGIONU) PODMIOTU DYSTRYBUUJĄCEGO WYROBY ELEKTRYCZNE, ELEKTROINSTALACYJNE LUB OŚWIETLENIOWE
- Szkolenie kierujemy wyłącznie do: Kierowników, Dyrektorów handlowych (sprzedaży) i kadry zarządzającej oraz wyznaczonych pracowników - osób odpowiedzialnych za przeprowadzenie procesu rekrutacji w Hurtowni elektrycznej (elektrotechnicznej).
- Chcesz ZATRUDNIĆ NOWEGO PRACOWNIKA, realizującego - adekwatnie do Twoich wymagań - zadania sprzedażowe (obsługę Klienta na poziomie stacjonarnym lub mobilnym) w Twojej Hurtowni?
- Oczekujesz uczestnictwa w projekcie szkoleniowym, w którym zamiast tzw. trenerów biznesu, prowadzącymi będą eksperci, którzy „zjedli zęby” na Twojej branży - mając najwyższą świadomość zarządzania zarówno procesem zakupowym oraz sprzedaży zarówno po stronie producenta, importera, grup zakupowych, jak również dystrybucji po stronie hurtowni oraz sieci sprzedaży Twoje branży (elektrycznej, elektrotechnicznej, oświetlenia dekoracyjnego, czy fotowoltaiki)?
- Chcesz od podstaw przygotować pełny i efektywny proces rekrutacyjny, unikając przyszłych rozczarowań - zarówno Twoich, jak i potencjalnego kandydata do pracy, który finalnie „wylewa” swoje żale za pomocą negatywnych wpisów w mediach społecznościowych, czy portalach typu GOWORK.pl, co również rzutuje na negatywną ocenę Twojego podmiotu w oczach przyszłych kandydatów do pracy?
-
Ostatnio zatrudniony pracownik nie sprostał wymaganiom oraz standardom obsługi Klienta Twojej Hurtowni i zastanawiasz się co było tego powodem, zwłaszcza, że podczas okresu próbnego zapowiadał się na „dobrego” Handlowca (Sprzedawcę, Kierownika), natomiast później wydarzyło się coś,
co wstrzymało jego rozwój, wpłynęło na brak chęci do realizowania stanowiskowych obowiązków, a finalnie na brak oczekiwanych przez Ciebie wyników sprzedaży? -
Zależy Tobie, aby uniknąć kolejnego „błędu rekrutacji”, generującego wyłącznie stratę dla Hurtowni (koszty procesu rekrutacyjnego, czas wdrożenia nowego pracownika na stanowisko zainwestowany przez pracowników lub kadrę zarządzającą Hurtowni, poznanie know-how Twojej Hurtowni)
czy zwykłą ludzką złość wynikającą z dalej „nieobsadzonego” wakatu w Twojej firmie? - Oczekujesz poznania tych aspektów rekrutacji, które są kluczem jej efektywności i realnie wpływają na jej sukces w pozyskaniu nowego pracownika - adekwatnie do Twoich zasad, wymagań, czy wyzwań pracownika Twojej Hurtowni?
-
Chcesz nauczyć się jak przygotować i projektować etapy efektywnej rozmowy kwalifikacyjnej? Poznać budowę modelu kompetencyjnego - w oparciu
o wymagane przez Ciebie kategorie, standardy oraz oczekiwania - mającego kluczowy wpływ na realizację zadań na stanowisku pracy, o które ubiega się aplikujący kandydat, czy przyszłą jakość realizowanych przez pracownika zadań w Twojej Hurtowni? - Zastanawiasz się jak przygotować scenariusz efektywnej rozmowy kwalifikacyjnej składający się z wprowadzenia do sesji, zestawu adekwatnych pytań, weryfikacji przedstawionych przez kandydata do pracy referencji, weryfikacji odpowiedzi kandydata na Twoje pytania, czy sprawdzenie deklarowanego przez przyszłego pracownika poziomu kompetencji stanowiskowych za pomocą narzędzi case study?
- Szukasz informacji, jak finalnie podsumować rozmowę kwalifikacyjną bądź jej etapy, aby stworzyć w oczach aplikującego wysoką wartość Twojej Hurtowni, czy wysoką ocenę osoby (osób) przeprowadzającej proces rekrutacji ze strony Twojego podmiotu?
- Zależy Tobie, na pozyskaniu wiedzy w zakresie najczęściej popełnianych błędów po stronie prowadzącego rekrutację, a wpływających na nieadekwatne decyzje, co do wyboru przyszłego kandydata (np.: błędna strategia, przedwczesność decyzji, błędny zestaw pytań, błędny obraz stanowiska i zakresu pracy, brak obiektywizmu, etykietowanie, uleganie efektowi pierwszego wrażenia, transfer stereotypu estetycznego, konformizm, dogmatyzm, zjawisko promieniowania, efekt halo, efekt Horna, efekt kontraktu, błąd projekcji, czy błąd atrybucji), a które diagnozuje nasza Akademia jako najczęściej identyfikowane po stronie rekrutujących pracowników lub podmioty headhunterskie naszej branży?
- Oczekujesz poznać i implikować do Twojej Hurtowni tzw. narzędzia i modele prewencji rekrutacyjnej, wpływające przede wszystkim na uniknięcie najczęściej pojawiających się błędów w procesie rekrutacji pracowników hurtowni elektrycznych na stanowiska sprzedażowe (obsługi Klienta) lub kierownicze?
-
Szukasz eksperckich narzędzi rekrutacyjnych, które w praktyce sprawdzą i zweryfikują posiadane kompetencje sprzedażowe Twojego kandydata,
bo zapewne masz doświadczenie z kandydatami, którzy na poziomie deklaratywnym oceniali się jako przyszli „mistrzowie sprzedaży czy zarządzania” Twojej Hurtowni, tylko potem - po zatrudnieniu i weryfikacji ich działań - nie widać tego „mistrzostwa”, zarówno w jakości obsługi Klienta, wypracowanym obrocie, zrealizowanej marży, czy zarządzaniu podległym zespołem (w sytuacji stanowiska kierowniczego)? - Chcesz poznać efektywne modele i narzędzia wdrożenia nowozatrudnionego pracownika, czy jego początkowej oceny, realizującego powierzone zadania stanowiskowe na okresie próbnym? Szukasz adekwatnych narzędzi, które utwierdzą Ciebie w przekonaniu, że nowozatrudniony pracownik, ma realne szanse z powodzeniem „wkomponować” się w Twój zespół, realizując nakreślone przez Ciebie zadania oraz wymagania Twojej Hurtowni?
- Zależy Tobie, aby uzyskać niezbędną wiedzę i umiejętności na poziomie „sprawdzam” - audytu wstępnych kompetencji, tj. umiejętności budowy arkusza lub matrycy audytu pracowniczego, zasad jego przeprowadzania, kontraktowanie zasad audytu z podwładnym, formy przekazania wyniku, działań po zrealizowanym audycie, analizy zachowań pracownika w modelu 180 czy 360 stopni lub modelu negocjacyjnym, jak i arytmetycznym?
-
Chcesz upewnić się, że Twoje umiejętności realizacji procesu rekrutacyjnego są na wysokim poziomie, przechodząc pełny audyt procesu rekrutacji
- od napisanego przez Ciebie ogłoszenia o pracę, poprzez zaproszenie kandydata na rozmowę kwalifikacyjną, dwuetapowy proces sprawdzenia bieżącego poziomu kompetencji (wiedzy, umiejętności oraz postawy do realizacji przyszłych obowiązków), do sprawdzenia kandydata w praktyce pod kątem przyszłego stanowiska, jak również udzielenia informacji zwrotnej ubiegającemu się o pracę w Twojej Hurtowni - niezależnie od efektu rekrutacji. - Jeżeli któraś z powyższych sytuacji lub przedstawionej tematyki dotyczy Ciebie lub Twojej Hurtowni oraz chcesz, abyśmy przedstawili Tobie propozycję programu szkoleniowego realizującego Twoje aktualne potrzeby i wyzwania, z którymi aktualnie się mierzysz, to ZAPRASZAMY DO KONTAKTU.
- GRUPA DOCELOWA:
- Kierownik działu handlowego (sprzedaży)
- Dyrektor działu handlowego (sprzedaży)
- Kadra zarządzająca działu handlowego (sprzedaży)
- Pracownik działu handlowego odpowiedzialny za przeprowadzanie rekrutacji
SZKOLENIE II:
EFEKTYWNE ZASADY OBSŁUGI KLIENTA HURTOWNI ELEKTRYCZNEJ NA POZIOMIE EXPERT
WDROŻENIE HANDLOWCA STACJONARNEGO LUB MOBILNEGO W FUNDAMENT KOMPETECJI SPRZEDAŻOWYCH
I PROCES OBŁUGI KLIENTA
- Szkolenie kierujemy wyłącznie do: Sprzedawców, Handlowców stacjonarnych i mobilnych, Przedstawicieli Handlowych, Koordynatorów sprzedaży, Kierowników handlowych (sprzedaży) - odpowiedzialnych za proces dystrybucji oraz obsługę Klientów Hurtowni elektrycznej (elektrotechnicznej).
-
Chcesz zbudować adekwatny do Twoich wymagań, oczekiwań oraz obecnych wyzwań rynku elektrycznego FUNDAMENT KOMPETENCJI SPRZEDAŻOWYCH Twojego pracownika, bo zależy Tobie na jak najszybszym jego wdrożeniu w proces sprzedaży i nauczeniu go kluczowych (patrząc
z perspektywy efektywności w obsłudze Klienta) modeli, technik oraz zasad efektywnej sprzedaży? - Oczekujesz, aby Twój pracownik uczestniczył w projekcie szkoleniowym, w którym zamiast tzw. trenerów biznesu, prowadzącymi będą eksperci, którzy „zjedli zęby” na Twojej branży - mając najwyższą świadomość zarządzania procesem zakupowym (zarówno po stronie producenta i importera, jak i innych grup zakupowych), jak i dystrybucji detalicznej oraz hurtowej produktów elektrycznych, elektrotechnicznych, fotowoltaicznych, czy działalności wykonawczej oraz inwestycyjnej?
- Chcesz zbudować lub wzmocnić kompetencje sprzedaży swojego pracownika w oparciu o kluczowe zasady procesu dystrybucji materiałów elektrycznych, elektrotechnicznych czy oświetleniowych - będące podstawą obsługi Klienta i filarem budowania przyszłych relacji oraz rekomendacji Twojej Hurtowni?
-
Oczekujesz od Handlowca (Sprzedawcy) umiejętności pracy i używania modeli argumentacji sprzedażowych, a zwłaszcza w sytuacji, kiedy Klient waha się z zakupem, czego konsekwencją jest „odejście z kwitkiem”, werbalizując Handlowcowi „to ja jeszcze sobie popatrzę”, „to ja się jeszcze zastanowię”
- co najczęściej skutkuje brakiem realizacji zakupu przez Klienta? Liczysz na to, aby Twój Handlowiec posiadał wiedzę i umiejętności z zakresu „dowiezienia wyniku do mety”, aby zainwestowany przez niego czas w obsługę Klienta (będący notabene Twoim kosztem) miał realne odzwierciedlenie
w kasie Twojej Hurtowni. - Wymagasz od Swojego Handlowca sprzedaży z „magazynu” - szukania rozwiązań, których celem jest dobór substytutu towaru dla Klienta, aby uniknąć zamawiania kolejnego towaru „pod zamówienie”, bo irytuje Ciebie brak podjęcia jakiejkolwiek próby przez Handlowca proponowania wyrobu kompatybilnego (zamiennego) z oczekiwanym przez Klienta?
- Zależy Tobie, aby proces obsługi Klienta w Twojej Hurtowni (od samego wejścia potencjalnego Klienta, przez pełny etap badania potrzeb, prezentacji produktu, argumentacji proponowanego produktu, poprzez pracę z obiekcją lub zastrzeżeniem ze strony Klienta, po transakcję i pożegnanie zadowolonego Klienta) był dla pracownika klarowną i zrozumiałą strukturą - tzw. eksperckim modelem sprzedaży w podmiotach branży elektrycznej?
- Twoim celem jest wypracowanie oraz posiadanie zasad i reguł (tzw. standardu) obsługi Klienta, tak aby każdy z pracowników realizował proces sprzedaży na wysokim i zbliżonym do siebie poziomie? Aby Twój Klient miał przeświadczenie, iż proces obsługi w Twoim podmiocie jest taki sam, niezależnie od Handlowca (Sprzedawcy) lub punktu sprzedaży, w którym został obsłużony, bo dobrze wiesz, że standaryzacja procesu sprzedaży, wyklucza „rażący” podział zespołu handlowego na pracowników wysoko wykwalifikowanych oraz jednostki zdecydowanie słabsze, od których stronią Klienci? Znasz takie sytuacje - oczywiście że tak!
- Jesteś Klientem sieciowym i zależy Tobie, aby Twój inwestor lub wykonawca realizował proces zakupu na spodziewanym, adekwatnym do jego przyzwyczajania poziomie obsługi Klienta - niezależnie od miejsca w Polsce, w którym realizuje swoją inwestycję?
- Chcesz uniknąć częstej sytuacji w hurtowniach, gdzie „liderem” zespołu jest jedna lub dwie osoby, a pozostali pracownicy stoją w tle „gwiazdy” sprzedaży, a Tobie zależy, aby i pozostała część zespołu odznaczała się adekwatną do wysokiego standardu wiedzą i wysokimi umiejętnościami obsługi Twoich Klientów? Zwłaszcza, że zapewne znasz przypadki odejścia z zespołu „gwiazdy” sprzedaży do innego podmiotu i wynikających z tego konsekwencji dla zespołu od którego odeszła.
-
Chcesz zbudować świadomość w Twoim pracowniku, że sprawczość i efektywność jego działań wynika z realizowanego krok po kroku standardu obsługi Klienta, a wysoki wynik sprzedaży, wysoka ocena pracownika przez Klientów, rekomendacja Twojej Hurtowni innym Klientom oraz wysoka ocena
w mediach społecznościowych, czy portalach internetowych nie jest dziełem przypadku, czy „farta”, a wyłącznie ustandaryzowanej pracy, opartej
o kluczowe reguły i zasady eksperckiej obsługi Klienta hurtowni elektrycznej? - Oczekujesz, że Twój pracownik pozna kluczowe techniki komunikacyjne, sprzedażowe oraz negocjacyjne, które bez nacisku i manipulacji z jednej strony skutkują zadowoleniem Klienta z obsługi przez Twojego pracownika, a z drugiej kompetentnie i bezinwazyjnie przeprowadzany proces sprzedaży ma realny wpływ na realizację planów sprzedażowych lub innych zadań, których oczekujesz od Handlowca Twojej Hurtowni lub sieci?
- Irytuje Cię, kiedy Twój pracownik koncentruje czas na budowanie relacji z Klientem i „nic” z tego nie wynika - sytuacja „było miło, sympatycznie, wypita kawa lub dwie”, a finalnie widzisz brak odzwierciedlenia zainwestowanego czasu przez pracownika w kasie Twojej Hurtowni?
-
Liczysz, że Twój pracownik będzie potrafił wyznaczać ramy czasowe w trakcie obsługi Klienta, przekładające się na skrócenie średniego czasu obsługi jednostkowego Klienta, jak również kontraktować kolejne kroki sprzedaży, wpływające na efektywne wykorzystanie czasu, za który przecież
to Ty co miesiąc mu płacisz? - Zauważasz spadek chęci lub irytację u pracownika w sytuacji przedłużającego się procesu obsługi Klienta lub zakończonego brakiem zakupu? Sytuacje, w których na początku było „bardzo miło”, a na końcu rozmowy „wieje chłodem” pomiędzy Handlowcem (Sprzedawcą) a Klientem?
-
Widzisz, że Twój pracownik unika propozycji sprzedaży dodatkowej, nie dopytuje o kolejne kroki realizowanej inwestycji, nie szuka możliwości dalszej współpracy? Irytują Cię „uciekające” pieniądze z Twojej kasy? Chcesz nauczyć pracownika efektywnego badania potrzeb Klienta - patrząc zarówno
z perspektywy produktu, jak i zakupów, które mógłby zrealizować w przyszłości - oraz metod sprzedażowych ułatwiających wprowadzenie produktów dodatkowych do zamówienia głównego, zwiększającego wartość pojedynczego zamówienia Klienta? - Zależy Tobie, aby pracownik zaczął wykorzystywać narzędzia rekomendowania Twojej Hurtowni (lub sieci) przez Klienta, bo masz świadomość znaczenia wartości zasięgów pozyskiwania nowych podmiotów do współpracy przez media społecznościowe, narzędzia Google czy specjalistyczne fora internetowe.
- Jeżeli któraś z powyższych sytuacji lub przedstawionej tematyki dotyczy Ciebie lub działalności Twojej Hurtowni (sieci) oraz chcesz, abyśmy przedstawili Tobie propozycję programu szkoleniowego realizującego Twoje aktualne potrzeby i wyzwania, z którymi obecnie się mierzysz, to ZAPRASZAMY DO KONTAKTU.
- GRUPA DOCELOWA:
- Sprzedawca działu handlowego (sprzedaży)
- Handlowiec stacjonarny lub mobilny działu handlowego (sprzedaży)
- Przedstawiciel Handlowy działu handlowego (sprzedaży)
- Koordynator sprzedaży działu handlowego (sprzedaży)
- Kierownik działu handlowego (sprzedaży)
SZKOLENIE III:
EFEKTYWNE ZASADY OBSŁUGI KLIENTA W HURTOWNI ELEKTRYCZNEJ
NA POZIOMIE MASTER
WZMOCNIENIE KOMPETENCJI SPRZEDAŻOWYCH, NEGOCJACYJNYCH ORAZ ŚWIADOMOŚCI HANDLOWEJ PRACOWNIKA
REALIZUJĄCEGO ZADANIA W PROCESIE OBŁUGI KLIENTA
- Szkolenie kierujemy wyłącznie do: Sprzedawców, Handlowców stacjonarnych i mobilnych, Przedstawicieli Handlowych, Koordynatorów sprzedaży, Kierowników handlowych (sprzedaży) z kilkuletnim stażem i wyższymi od podstawowych kompetencjami - odpowiedzialnych za proces dystrybucji oraz obsługę Klientów Hurtowni elektrycznej (elektrotechnicznej).
-
Chcesz WZMOCNIĆ KOMPETENCJE SPRZEDAŻOWE, NEGOCJACYJNE i świadomość handlową swojego pracownika, celem zwiększenia jego efektywności, a zwłaszcza w obecnych czasach, gdzie rynek pracy jest przetrzebiony i wyzwaniem dla naszej branży jest pozyskanie pracownika
z potencjałem na „dobrego” Handlowca? - Oczekujesz, aby Twój pracownik uczestniczył w projekcie szkoleniowym, w którym zamiast tzw. trenerów biznesu, prowadzącymi będą eksperci, którzy „zjedli zęby” na Twojej branży - mając najwyższą świadomość zarządzania procesem zakupowym (zarówno po stronie producenta i importera oraz innych grup zakupowych), jak również dystrybucji detalicznej oraz hurtowej produktów elektrycznych, elektrotechnicznych, fotowoltaicznych, czy działalności wykonawczej oraz inwestycyjnej?
- Diagnozujesz błędy w obsłudze Klienta - pomimo wypracowanego przez pracownika wieloletniego stażu - i zależy Tobie na jak najszybszej ich eliminacji, z obawy spadku efektywności pracownika, wejścia w działania rutynowe, wykluczające wysoki poziom obsługi i oczekiwany poziom realizacji zadań (wynik sprzedaży, marża, zadania stanowiskowe, indywidulane cele Twojej Hurtowni)?
-
Chcesz mieć Handlowca (Sprzedawcę), który oprócz realizacji zadań sprzedażowych, będzie pracownikiem, który będzie przejmował odpowiedzialność
w trudnych, czy niekomfortowych dla zespołu handlowego sytuacjach, biorąc odpowiedzialność za pozostałych członków zespołu, umiejąc zachować się, czy wybrnąć w sytuacji sporu reklamacyjnego, nerwowości ze strony Klienta lub innych trudności na linii Hurtownia vs. Klient? - Zależy Tobie, aby Twój pracownik - poza wysokimi umiejętnościami obsługi Klienta - posiadał umiejętność Diagnozy Psychologicznego Typu Osobowości i prowadził proces sprzedaży w oparciu o indywidualny typ charakterologiczny Klienta, co, jak wiesz, jest „mistrzostwem” w ujęciu świadomej i efektywnej sprzedaży? Ponieważ zależy Tobie na wzroście efektywności (ilościowym i jakościowym) sił sprzedaży, którymi obecnie dysponujesz w swojej Hurtowni.
-
Oczekujesz, aby Twój Handlowiec używał modeli diagnozy typu Klienta i realizował potrzeby emocjonalne Klienta w oparciu o indywidualny Typ Charakterologiczny Klienta - mający zasadniczy wpływ na stałość współpracy z obecnymi Klientami, pozyskanie nowych podmiotów do współpracy
lub też odnowienie współpracy z firmami, które zaczęły zaopatrywać się w podmiotach konkurencyjnych? - Zależy Tobie na wzmocnieniu Handlowca (Sprzedawcy) technikami sprzedażowymi, których użycie ma diametralny wpływ na zwiększenia obrotu oraz marży sprzedawanych wyrobów Twojej Hurtowni? Ponieważ irytuje Ciebie, że kluczowym „narzędziem” w jego rękach jest wyłącznie rabat - przysłaniający fachową obsługę Twojego podmiotu, dostępność danego produktu w magazynie, specjalistyczną pomoc, czy doradztwo zarówno w doborze technicznym, jak i wizualnym?
-
Oczekujesz pilnego wzmocnienia Twojego pracownika wiedzą i umiejętnościami z zakresu stosowania technik i strategii obrony ceny, ponieważ irytuje Cię, jak pracownik „oddaje” Twoje pieniądze „z marszu” obniżając cenę, zamiast dokonać próby jej obrony, użyć adekwatnej argumentacji, wskazać
z czego ona wynika (np. specyfikacji produktu, jego zastosowania, kluczowych różnic pomiędzy produktami o zróżnicowanej cenie, adekwatności do wymagań i potrzeb Klienta)? - Zależy Tobie, aby Twój Handlowiec jako pierwszy z polskich dystrybutorów (Hurtowni, sieci) materiałów elektrycznych wprowadzał (przekonał do zakupu) rynkowe nowości swoim Klientom - indywidualnym, instalatorom lub podmiotom z podhurtu (które już posiadasz na magazynie) lub realizowali efektywny rekonesans rynkowy, który da Tobie oczekiwaną odpowiedź - czy warto się nimi (nowościami) zatowarować?
- Liczysz na naukę przez Twojego Handlowca używania wachlarza praw perswazji podczas rozmowy z Klientem, za pomocą których relatywnie zwiększy wpływ na szybkość podjęcia decyzji zakupowej przez Klienta, wzrost sprzedaży, marżowości, czy realizowanych przez pracownika innych, delegowanych przez Ciebie lub Twój podmiot obowiązków stanowiskowych?
-
Zapewne zastanawiasz się czy istnieją modele samodzielnej nauki, które poza szkoleniami i mentoringiem stanowiskowym wzmacniają kompetencje Handlowców? Ponieważ zależy Ci na ich rozwoju, a zwłaszcza kiedy uczestniczą w sytuacjach trudnych lub niekomfortowych, z którymi spotykają się podczas wykonywania codziennych obowiązków. Oczekujesz, aby Twoi Handlowcy mieli umiejętność wyciągania adekwatnych wniosków z tych sytuacji, jak stosowali zasady prewencji sprzedażowej, mającej wpływ na ich unikanie, a jeżeli się już pojawią - wysoką umiejętność reakcji i adekwatnego
do problemu działania? -
Oczekujesz, aby Twój pracownik zbudował lub wzmocnił umiejętność radzenia sobie z zastrzeżeniami oraz obiekcjami ze strony Klienta, które pozwolą mu uzyskać sprzedaż lub wypracować zamówienie w sytuacji oporu, negacji produktu („ja wiem lepiej”, „przecież jestem w zawodzie 20 lat i nie będzie mnie pan uczył...”), ceny (przecież konkurencja ma zawsze taniej), działania firmy („dlaczego mam tak długo czekać na realizację?”), odnoszenia się
do podmiotów konkurencyjnych („hurtownie x to mają...”), czy innych uwag ze strony Klienta? - Zależy Tobie, aby wzmocnić potencjał Twojego Handlowca modelami oraz narzędziami pracy z sytuacją trudną lub niekomfortową, tak aby finalnie Klient miał poczucie wysokiego standardu obsługi Twojej Hurtowni (sieci), pomimo iż doszło do zdarzenia, które na wstępie mogło przybrać nieoczekiwany obrót, deklasujący realizację zakupu przez Klienta, czy też dalszą współpracę?
- Zależy Tobie, aby zweryfikować poziom pozyskanej wiedzy oraz umiejętności podczas symulacji procesu zakupu na sali szkoleniowej lub w miejscu pracy (niezależnie czy jest to stanowisko stacjonarne, czy mobilne) z możliwością zapisu na nośnik elektroniczny w celu omówienia poziomu uzyskanych umiejętności, mocnych stron pracownika lub obszarów wymagających korekty lub zmiany?
- Oczekujesz, aby Twój pracownik miał świadomość, że realizowany wynik sprzedaży, czy uzyskiwanej marży wiąże się z utrzymywaniem adekwatnych kompetencji (wiedzy, umiejętności i postawy względem Klienta, czy Twojej firmy) i - tak jak w sporcie - w sytuacji braku „treningu”, wejścia w działania rutynowe, obniżenia braku świadomości czy własnego rozwoju skutkuje spadkiem efektywności? Zapewne znasz „mistrzów” naszej branży, którzy „rozmienili się na drobne”, a i dalsze życie zawodowe zrewidowało ich kompetencje, finalnie usuwając z branży.
- Jeżeli któraś z powyższych sytuacji lub przedstawionej tematyki dotyczy Ciebie lub działalności Twojej Hurtowni oraz chcesz, abyśmy przedstawili Tobie propozycję programu szkoleniowego realizującego Twoje aktualne potrzeby i wyzwania, z którymi obecnie się mierzysz to ZAPRASZAMY DO KONTAKTU.
- GRUPA DOCELOWA:
- Sprzedawca działu handlowego (sprzedaży)
- Handlowiec stacjonarny lub mobilny działu handlowego (sprzedaży)
- Przedstawiciel Handlowy działu handlowego (sprzedaży)
- Koordynator sprzedaży działu handlowego (sprzedaży)
- Kierownik działu handlowego (sprzedaży)
SZKOLENIE IV:
EFEKTYWNY KIEROWNIK / DYREKTOR HURTOWNI ELEKTRYCZNEJ
NA POZIOMIE EXPERT
ZARZĘDZANIE PODLEGŁYM ZESPOŁEM W PODMIOCIE HANDLOWYM BRANŻY ELEKTRYCZNEJ
- Szkolenie kierujemy wyłącznie do Kierowników, Dyrektorów oraz kadry zarządzającej w hurtowniach oraz sieciach dystrybucji wyrobów elektrycznych, elektroinstalacyjnych czy oświetleniowych.
- Zależy Tobie na tym, aby kadra kierownicza Twojego podmiotu posiadała - adekwatne do prowadzonej działalności - umiejętności używania podstawowych modeli, narzędzi oraz technik kierowania zespołem, niezbędnych w budowie efektywnej i stabilnej pod względem pracowniczym hurtowni (oddziału lub sieci)?
- Oczekujesz zrozumienia przez kadrę kierowniczą co jest powodem diametralnych różnic w postępowaniu pracowników, ich szybkości wdrożenia, różnicy w realizacji i poziomie wykonywanych obowiązków, czy celów sprzedażowych oraz jak sobie z powyższymi wyzwaniami radzić?
- Twoim celem jest uczestniczenie kadry kierowniczej w projekcie szkoleniowym, w którym zamiast tzw. trenerów biznesu, prowadzącymi będą eksperci, którzy „zjedli zęby” na Twojej branży - mając najwyższą świadomość zarządzania zespołem oraz pracownikami zarówno w strukturze stacjonarnej, mobilnej, czy rozproszenia zespołu (punkty satelickie poza centralą lub sieć sprzedaży). Eksperci posiadający wiedzę zarówno z zakresu procesu zakupowego (producenci, importerzy oraz funkcjonowanie grup zakupowych), jak i efektywnej dystrybucji produktów branży elektrycznej, elektrotechnicznej, fotowoltaicznej, czy współpracy z podmiotami wykonawczymi?
-
Chcesz, aby kadra kierownicza poznała i miała możliwość identyfikacji źródeł różnic wpływających na podejmowanie decyzji przez pracownika, co do szybkości działania, podejmowania ryzyka, różnicy w „rabatowaniu” Klientów, w sytuacji tej samej wartości zamówienia czy tego samego produktu, kreatywnych rozwiązań, brania odpowiedzialności za pozostałą część zespołu, kształtowania pozytywnego wizerunku Twojej firmy w oczach Klientów,
czy dbania o pozytywne rekomendacje Twojego podmiotu? - Oczekujesz, aby kadra kierownicza poznała i stosowała pozafinansowe modele wzrostu i utrzymania motywacji w podległym zespole, bo masz świadomość, że drabinka płacowa ma swoje granice, a zależy Tobie aby w Twoim podmiocie (hurtowni, oddziale lub sieci) panował team spirit, pozwalający przetrwać zespołom pracowniczym w sytuacji trudności podyktowanej polityką firmy, czy jakąkolwiek zmianą - chociażby oprogramowania, które zazwyczaj „odpala” niektórych pracowników, negując przy okazji sens i celowość działań zarządu?
- Twoim celem jest wypracowanie przez kadrę kierowniczą modelu postępowania i strategii działania budowy efektywnej relacji na linii przełożony - pracownik, poprzez dopasowanie reguł i technik komunikacyjnych, adekwatnie do Indywidualnego Typu Osobowości podległego pracownika?
- Oczekujesz zwiększenia realizacji i jakości zadań przez kadrę kierowniczą (szybkości oraz efektu finansowego), poprzez umiejętność dostosowania stylu komunikacji do podległych pracowników, bo wiesz, że zarządzanie dyrektywne, czy tzw. za pomocą kija i marchewki nie przynosi już spodziewanych efektów, a zwłaszcza w stosunku do młodego pokolenia?
-
Pilnie oczekujesz uzyskać konstruktywną informacje zwrotną, co do aktualnego poziomu kompetencji zarządzania podległym zespołem przez kadrę kierowniczą? Potrzebujesz eksperckiej wiedzy, co jest ich mocną stroną oraz czy występują obszary do korekty lub zmiany, a mające zasadniczy wpływ
na spadek jakości realizowanych zadań? - Zależy Tobie na wzmocnieniu kadry kierowniczej kluczowymi technikami menadżerskimi - będącymi fundamentem zarządzania podmiotem dystrybucji materiałów elektrycznych - służącymi do realizacji codziennych zadań, jak i wzmocnieniu motywacji podległego zespołu, czy ograniczeniu fluktuacji pracowników na stanowiskach sprzedażowych?
- Chcesz wzmocnić umiejętności kadry kierowniczej na poziomie werbalizacji (przekazania pracownikowi) kluczowych reguł i zasad, których wymagasz, aby były przestrzegane przez pracowników, a komunikowane w sytuacji ich zatrudnienia lub wtedy, gdy na dalszym etapie, kiedy nie są przestrzegane, realizowane, czy też obiegają od przyjętego przez Twój podmiot standardu?
-
Oczekujesz wzmocnienia umiejętności kadry kierowniczej w zakresie zapoznawania pracownika z nowymi zadaniami oraz wdrożeniem w nowe obowiązki, bo masz świadomość, że nawet pracownik, którego pozyskałeś z podmiotu konkurencyjnego lub z wieloletnim stażem często działała wg. innych standardów, a ekspercko poprowadzony instruktaż wpływa na jego przyszłą efektywność realizowanych zadań, ustrzeganie się przed błędami,
czy pretensją ze strony przełożonych, że robi „coś” nieadekwatnie, odbiegając od przyjętych w Twoich podmiocie standardów? - Chcesz wzmocnić umiejętność kadry kierowniczej w zakresie wyznaczania celów i zadań podległym pracownikom, monitoringu ich realizacji oraz finalnej weryfikacji, ponieważ masz świadomość, że bardzo częstym błędem jest traktowanie „po macoszemu” tego aspektu, co w wielu przypadkach przyczynia się do braku realizacji zadań na adekwatnym poziomie lub zasłanianiu się pracowników niemocą wykonania zadania np. przez pryzmat działań konkurencji, braków na magazynie, słabej logistyki, słabego zarządzania czy innych, często niedorzecznych usprawiedliwień?
- Oczekujesz, aby kadra kierownicza stosowała algorytmy korekty nieadekwatnego postępowania pracownika, tak aby odbiór słów przełożonego wpływał na pracownika motywująco i konstruktywnie, a nie był odbierany wyłącznie jako negacja jego osoby czy tzw. „opór”? Aby konstruktywna informacja zwrotna udzielana pracownikowi była formą „prezentu” i kształtowała przyszłą, „pozytywną” relację na linii pracownik - przełożony, nie była odbierana jako „czepianie się o byle co”?
- Wymagasz, aby kadra kierownicza korzystała z algorytmu udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej, zarówno w sytuacji błędu pracownika, jak i jego sukcesu (pozafinansowe narzędzia docenienia pracownika), kiedy pracownik wykaże się niebanalnym, czy kreatywnym pomysłem, realizacją zadania przekraczającą jego obowiązki, czy osiągnięciem wyższego celu sprzedażowego - powyżej założonego planu?
-
Zależy Tobie, aby kadra kierownicza posługiwała się modelami dyscyplinowania pracowników, poznała strukturę rozmowy, zestaw sankcji,
czy dolegliwości dla podległego pracownika, których może użyć przełożony w sytuacji braku wyniku, motywacji do wykonywanych zadań,
rażących błędów wynikających z zaniedbań pracownika, odstępstw od przyjętych zasad, norm czy standardów handlowych w firmie? -
Oczekujesz umiejętności kadry kierowniczej w zakresie realizacji audytu pracowniczego (budowy arkusza standardu zachowań pracownika na danym stanowisku oraz jego przeprowadzania), bo masz świadomość, że zachowania rutynowe pracowników czy praca wg. własnych pomysłów,
są fundamentem braku realizacji planów czy założeń firmy? Zapewne masz świadomość, że sama realizacja planu sprzedażowego
nie jest wyłącznym wskaźnikiem oceny pracownika. - Zależy Tobie, aby podlegli Handlowcy otrzymywali od kadry kierowniczej indywidualny plan rozwoju (z uwzględnieniem analizy obecnego stanu kompetencji, mocnych stron pracownika, obszarów do zmiany lub korekty, kierunku rozwoju, działań rozwojowych niezbędnych do realizacji celu oraz zasad monitorowania i przeglądu indywidualnego planu rozwoju pracownika), ponieważ masz umiesz liczyć pieniądze i wiesz, że „taniej” budować kompetencje obecnych pracowników niż ich zwalniać, zatrudniać nowych i ponownie przechodzić proces wdrożenia?
- Oczekujesz ciekawego i efektywnego przeprowadzania przez kadrę kierowniczą comiesięcznych lub kwartalnych spotkań z zespołem sprzedaży oraz uczulenia kadry kierowniczej na kluczowe błędy popełniane przez prowadzących takie spotkania?
-
Wymagasz przeprowadzania efektywnych spotkań przez kadrę kierowniczą z pracownikami, polegających na naświetleniu bieżących celów, podsumowaniu realizacji zadań, utrzymaniu lub wzmocnieniu zaangażowania zespołu w realizację nakreślonych przez podmiot celów, bo widzisz,
że często waga spotkania zamienia się w opinii Handlowców wyłącznie na przymus uczestnictwa w takich wydarzeniach („pogadali, pogadali, za miesiąc znowu to samo”)? - Zależy Tobie na budowie eksperckiego wizerunku kadry kierowniczej w oczach podległych pracowników oraz przełożonych. Chcesz aby pracownicy zamiast „olewać” lub bać się przełożonych, czuli przed nimi respekt oraz okazywali im adekwatny do stanowiska i realizowanych działań szacunek?
- Oczekujesz wzmocnienia umiejętności kadry kierowniczej, mających wpływ na motywacje zespołu, klarowność wydawanych komunikatów oraz niwelowanie komunikacyjnych zakłóceń - zwłaszcza w sytuacji, kiedy „robi się nerwowo”, czyli zamykania miesiąca, braków towarowych, czasowych trudności z wywiązaniem się z codziennych zobowiązań względem Klientów, wymagających od pracowników zmian w firmie, itp.?
- Wymagasz utrwalenia umiejętności pozyskanych przez kadrę kierowniczą podczas modułów szkoleniowych, za pomocą symulacji zarządzania podległym pracownikiem? Przepracowania realnych sytuacji, wynikających z codziennych zadań kadry kierowniczej w Twoim podmiocie, utrwalenia kluczowych narzędzi kierowniczych, np.: expose kierownika, instruktażu, delegowania i monitoringu realizowanych zadań, udzielania konstruktywnej informacji pracownikowi - w sytuacji sukcesu, jak i rażącego błędu, doceniania oraz dyscyplinowania pracowników, czy przeprowadzania cyklicznych spotkań zespołu sprzedażowego?
- Jeżeli któraś z powyższych sytuacji lub przedstawionej tematyki dotyczy Ciebie lub działalności Twojej Hurtowni oraz chcesz, abyśmy przedstawili Tobie propozycję programu szkoleniowego realizującego Twoje aktualne potrzeby i wyzwania, z którymi obecnie się mierzysz, to ZAPRASZAMY DO KONTAKTU.
- GRUPA DOCELOWA:
- Kierownik Działu handlowego (sprzedaży)
- Dyrektor Działu handlowego (sprzedaży)
- Kadra zarządzająca Działu handlowego (sprzedaży)
- Pracownik, który w przyszłości będzie pełnił funkcję kierowniczą Działu handlowego (sprzedaży)
SZKOLENIE V:
EFEKTYWNY KIEROWNIK / DYREKTOR HURTOWNI ELEKTRYCZNEJ
NA POZIOMIE MASTER
WZMOCNIENIE KOMPETENCJI I ŚWIADOMOŚCI ZARZĄDZANIA PODLEGŁYM ZESPOŁEM
W PODMIOCIE HANDLOWYM BRANŻY ELEKTRYCZNEJ
- Szkolenie kierujemy wyłącznie do Kierowników, Dyrektorów oraz kadry zarządzającej z kilkuletnim stażem i wyższymi od podstawowych kompetencjami - w hurtowniach oraz sieciach dystrybucji wyrobów elektrycznych, elektroinstalacyjnych czy oświetleniowych.
- Chcesz zweryfikować lub wzmocnić umiejętności kadry kierowniczej z zakresu instruktażu pracowniczego, efektywnego delegowania zadań, monitoringu realizacji zadań i celów, udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej - w sytuacji realizacji zadania, błędów lub jego braku - wprowadzania sankcji czy expose kierownika względem nowozatrudnionego pracownika?
- Twoim celem jest uczestnictwo kadry kierowniczej w projekcie szkoleniowym, w którym zamiast tzw. trenerów biznesu, prowadzącymi będą eksperci, którzy „zjedli zęby” na Twojej branży - mając najwyższą świadomość zarządzania zespołem oraz pracownikami zarówno w strukturze stacjonarnej, mobilnej, czy rozproszenia zespołu (punkty satelickie poza centralą lub sieć sprzedaży)? Eksperci posiadający wiedzę zarówno z zakresu procesu zakupowego (producenci, importerzy oraz funkcjonowania grup zakupowych), jak i efektywnej dystrybucji produktów branży elektrycznej, elektrotechnicznej, fotowoltaicznej, czy współpracy z podmiotami wykonawczymi.
-
Oczekujesz, iż kadra kierownicza pozna i będzie korzystała z tzw. modelu przywództwa sytuacyjnego, w oparciu o Psychologiczną Koncepcję Typów Osobowości, aktualnego poziomu kompetencji pracownika oraz roli jaką obecnie pełni w zespole, czy charakterystyki etapów rozwoju pracownika
- jako dopełnienie praktykowanych narzędzi menadżerskich (kierowniczych)? -
Zastanawiasz się, co było powodem przejścia podległego pracownika z wysokiego stopnia pracowitości, entuzjazmu do wykonywanych zadań oraz adekwatnego poziomu realizowanych celów do braku realizacji zadań, kłamstw z jego strony, nonszalancji w stosunku do innych pracowników działu handlowego, jak i przełożonych, a finalnie z działaniami na szkodę Twojej firmy? Skąd biorą się zachowania pracowników, o których mówimy w branży,
iż „pracownik rozmienił się na drobne”? -
Oczekujesz, że kadra kierownicza pozna i nabędzie umiejętność pracy z tzw. modelem cyklu życia pracownika na każdym z etapów jego rozwoju,
który w połączeniu z Psychologiczną Koncepcją Typów Osobowości ustrzeże Twój podmiot (dział) przed zachowywaniem pracownika skutkującym podważaniem kompetencji kadry menadżerskiej, widocznym spadkiem efektywności i jakości wykonywanych obowiązków stanowiskowych, pojawiającymi się pretensjami ze strony Klientów (zweryfikowanymi przez dział handlowy), czy przywłaszczaniem mienia firmy. - Zależy Tobie, aby kadra kierownicza potrafiła zastosować konkretne narzędzia menadżerskie (kierownicze) na każdym z etapów rozwoju podległego pracownika Twojego podmiotu, aby zdiagnozować i uniknąć szereg powyższych sytuacji?
-
Wymagasz, aby kadra kierownicza poznała atuty i zagrożenia poszczególnych pracowników wpływające na zespół handlowy, wg. struktury
i charakterystyki grupy z podziałem na tzw. role grupowe jakie pełnią w twoim podmiocie i konsekwencje wpływające na funkcjonowanie i realizacje zadań? - Chcesz, aby kadra kierownicza znała charakterystykę indywidualnych zachowań członków zespołu, patrząc z perspektywy korzyści i zagrożeń dla struktury zespołu handlowego z uwidaczniających się ról grupowych oraz zestawu zadań przełożonego względem indywidualnej roli grupowej, w której znajduje się aktualnie pracownik? Oczekujesz, aby kadra kierownicza znała sekwencję działań, będących reakcją na zachowania podległego pracownika, znajdującego się w danej roli grupowej?
- Zależy Tobie na wzmocnieniu umiejętności przygotowania i realizacji efektywnej rozmowy kwalifikacyjnej, opartej o budowę modelu kompetencyjnego, wprowadzeniu do sesji, zestawu adekwatnych pytań, weryfikacji odpowiedzi kandydata, podsumowania rozmowy kwalifikacyjnej, czy użycia na kolejnym etapie narzędzia case study, weryfikującego umiejętność i świadomość realizacji zadań, na stanowisko, na które aplikuje kandydat?
-
Zastanawiasz się jak sprawdzać referencje potencjalnego kandydata, bo spotkałeś się z sytuacją, kiedy co innego usłyszałeś z ust potencjalnego kandydata, a co innego od przedstawiciela podmiotu, w którym był zatrudniony wcześniej kandydat do pracy w Twoim podmiocie?
Oczekujesz modelu i zestawu pytań, realizujących weryfikację dokumentów oraz informacji przekazanych przez kandydata do pracy, na wstępnym etapie rozmowy kwalifikacyjnej? -
Zastanawiasz się, jakie czynniki wpływają na brak realizacji przez pracownika założonych przez firmę (przełożonego, Zarząd) celów sprzedażowych oraz jakie powinny być zastosowane działania prewencyjne ze strony przełożonych (niedopuszczające do powyższej sytuacji), które mają realny wpływ na brak wystąpienia ich w realizowanych przez pracownika zadaniach? Jak wiesz z doświadczenia sam opr. nie jest adekwatnym narzędziem, a zwłaszcza
u pracowników młodszego pokolenia. - Oczekujesz, aby kadra kierownicza poza umiejętnością realizacji podstawowego audytu kompetencji, posiadała dodatkowe warianty oceny zachowań pracownika, które realnie wpływają na rzetelną ocenę jego pracy i adekwatnego ustalenia wkładu w realizowane przez niego zadania stanowiskowe?
- Zależy Tobie, aby kadra kierownicza zwiększała adekwatność oceny kompetencji podległych pracowników, patrząc zarówno z perspektywy poszczególnych aspektów kompetentnego działania (wskaźników), jak i pełnego zestawu kompetencji - była ustalana za pomocą dwóch modeli: pierwszego, podczas rozmowy oceniającej, w której uczestniczy przełożony oraz osoba oceniana, drugiego, gdzie ocena końcowa obliczana jest na podstawie średniej arytmetycznej arkusza obserwacji pracownika w miejscu pracy?
-
Chcesz wzmocnić umiejętności kadry zarządzającej z zakresu psychologii zarządzania, które z jednej strony będą edukacyjnym i mentalnym wyzwaniem dla pracowników z wieloletnim stażem, z drugiej zaś, po zrozumieniu ich i implikacji proponowanych przez nasz podmiot modeli, narzędzi czy technik
z tego zakresu do codziennych obowiązków, relatywnie zwiększają efektywność i jakość realizowanych zadań? - Jeżeli któraś z powyższych sytuacji lub przedstawionej tematyki dotyczy Ciebie lub działalności Twojej Hurtowni oraz chcesz, abyśmy przedstawili Tobie propozycję programu szkoleniowego realizującego Twoje aktualne potrzeby i wyzwania, z którymi obecnie się mierzysz, to ZAPRASZAMY DO KONTAKTU.
- GRUPA DOCELOWA:
- Kierownik Działu handlowego (sprzedaży)
- Dyrektor Działu handlowego (sprzedaży)
- Kadra zarządzająca Działu handlowego (sprzedaży)
- Pracownik, który w przyszłości będzie pełnił funkcję kierowniczą Działu handlowego (sprzedaży)
AUDYT KOMPETENCJI SPRZEDAŻOWYCH I NEGOCJACYJNYCH
PRACOWNIKÓW HURTOWNI ELEKTRYCZNEJ
METODĄ MYSTERY SHOPPER
BADANIE KOMPETENCJI LUB PRZESTRZEGANIA PRZYJĘTEGO PRZEZ HURTOWNIĘ STANDARDU REALIZOWANEGO
PRZEZ PRACOWNIKA W PROCESIE OBŁUGI KLIENTA
- Badanie kierujemy wyłącznie do: Sprzedawców, Handlowców stacjonarnych i mobilnych, Przedstawicieli Handlowych, Koordynatorów sprzedaży, Kierowników handlowych (sprzedaży) - odpowiedzialnych za proces dystrybucji oraz obsługę Klientów Hurtowni elektrycznej (elektrotechnicznej).
- Oczekujesz eksperckiej DIAGNOZY POZIOMU KOMPETENCJI swojego pracownika, realizowanej przez pryzmat wymaganych przez Ciebie na danym stanowisku sprzedażowym Twojej Hurtowni (oddziału, czy sieci) umiejętności (np. komunikacyjnych, sprzedażowych lub negocjacyjnych)?
- Wymagasz, aby Twój pracownik uczestniczył w audycie stanowiskowym, realizowanym przez ekspertów, którzy „zjedli zęby” na Twojej branży - mając najwyższą świadomość zarządzania procesem zakupowym (zarówno po stronie producenta i importera oraz grup zakupowych), jak i efektywnej dystrybucji produktów branży elektrycznej, elektrotechnicznej oraz fotowoltaicznej, czy obsługi podmiotów wykonawczych?
- Zależy Tobie, na poznaniu mocnych stron Handlowca w realizacji pełnego procesu obsługi Klienta, jak i jego obszarów do pilnej korekty lub zmiany, których wzmocnienie wpłynie na wzrost efektywności realizowanych przez niego działań stanowiskowych w Twojej Hurtowni (oddziale, sieci)?
- Chcesz zdiagnozować czy Twój pracownik posiada braki (wiedzy lub umiejętności), które są niedopuszczalne w standardzie poszczególnych etapów obsługi Klienta Twojej Hurtowni lub jakie popełnia błędy w pełnym procesie sprzedaży, które mają realny wpływ na niższą efektywność realizowanych przez Handlowca (Sprzedawcę) działań?
- Ciekawi Ciebie, czy Twój Handlowiec (Sprzedawca) pracuje wg. przyjętych i wdrożonych w Twojej Hurtowni (oddziale, sieci) wymagań, standardów, zasad lub procedur efektywnego procesu sprzedaży, a zwłaszcza wtedy, kiedy nie masz możliwości diagnozy wymagalnych kompetencji pracownika (przyglądania się obsłudze lub przysłuchiwania temu, co mówi Handlowiec), realizującego zadania stanowiskowe w Twoim podmiocie?
-
Docierają do Ciebie niepokojące informacje od Klientów w temacie „niskiej jakości” obsługi Klienta w Twojej Hurtowni (oddziale, sieci), które jak wiesz
- z jednej strony realnie rzutują na spadek wolumenu lub wartości sprzedaży, z drugiej zaś skutkują niepochlebnymi opiniami w mediach społecznościowych, opiniotwórczych portalach internetowych, czy brakiem przekazania pozytywnych rekomendacji Twojego podmiotu innym Klientom? -
Widzisz, że z Handlowcem dzieje się coś niepokojącego - spadek chęci i motywacji w działaniu, prezentacja postawy malkontenckiej w stosunku
do Klienta oraz pracowników innych działów, podważanie decyzji przełożonych, negowanie słów Klienta, spadek jakości pracy z CRM, odpuszczanie poszukiwania nowych podmiotów do współpracy, unikanie proponowania Klientom nowości, które Twój podmiot wprowadził „na magazyn” czy utrata Klientów bez uzasadnienia zaistniałej sytuacji ze strony Handlowca? -
Zależy Tobie, aby posiadać „materiał” audio lub wideo do przepracowania z Twoim pracownikiem, ponieważ w sytuacji kiedy zwracana jest mu uwaga,
co do nieadekwatnej lub błędnej obsługi Klienta, to najczęściej zaprzecza, wypierając się mówiąc: „tak nie było" lub też, „to Klient był jakiś dziwny,
czy roszczeniowy już od samego wejścia do Hurtowni” lub „i tak by nic nie kupił, bo przyszedł tylko spisać ceny aby dokonać zakupu w internecie”?
Znasz te wymówki - oczywiście! - Masz świadomość, że przekazanie negatywnych (choć uczciwych i konstruktywnych) informacji zwrotnych z przeprowadzonego badania audytowego, które obejmowało proces obsługi Klienta przez Twojego pracownika lub Twoich obserwacji na stanowisku pracy może być dla Ciebie trudne? Dlatego chcesz posiłkować się ekspertami z tej dziedziny, aby nie zepsuć sobie relacji z pracownikiem, a zwłaszcza o dłuższym stażu?
-
Chcesz poznać aktualne metody, zasady i narzędzia, służące udzielaniu konstruktywnej informacji zwrotnej podległemu pracownikowi, a zwłaszcza
w sytuacji jego niedociągnięcia, błędu, sytuacji trudnej lub niekomfortowej, której autorem jest pracownik, nie zaś Klient? - Twoim celem jest nauka przekazywania informacji zwrotnyej tak, aby nie była jedynie formą uwagi, korekty czy nauki, lecz również pozafinansową formą motywacji, za pomocą koncentracji na silnych stronach, wysokim poziomie adekwatnych do stanowiska kompetencji?
- Chcesz nauczyć się przeprowadzania procesu audytu wewnętrznego, aby poza wynajmowaniem firmy zewnętrznej, samemu realizować badanie częściej, uczulając pracownika na obserwację jego pracy, której celem jest wyłącznie wzrost jego kompetencji obsługi Klienta lub zarządzania podległym zespołem, nie zaś negowanie jego stylu pracy?
-
Zależy Tobie na diagnozie obsługi Klienta realizowanej przez Twojego pracownika, która wskaże lub wykluczy działania rutynowe, negatywnie wpływające na obsługę Klienta, jak i samego pracownika, finalnie wiążących się ze spadkiem efektywności przeprowadzanego procesu sprzedaży, jego wartości,
czy uzyskiwanej marży? -
Zastanawiasz się jak weryfikować kompetencje pracownika, bo w codziennym ferworze pracy po prostu zwyczajnie nie masz na to czasu?
Oczekujesz ekspertów, którzy przedstawią Tobie i omówią materiał z zapisanego procesu obsługi Klienta na poziomie fonii (nagrania audio) lub wizji (nagrania wideo), wskazując na mocne strony Twojego pracownika, jak i elementy do korekty lub zmiany, nakreślając przy tym działania poaudytowe? - Jeżeli któraś z powyższych sytuacji lub przedstawionej tematyki dotyczy Ciebie lub działalności Twojej Hurtowni oraz chcesz, abyśmy przedstawili Tobie propozycję programu badania audytowego realizującego Twoje aktualne potrzeby i wyzwania, z którymi obecnie się mierzysz to ZAPRASZAMY DO KONTAKTU.
- GRUPA DOCELOWA:
- Sprzedawca Działu handlowego (sprzedaży)
- Handlowiec stacjonarny lub mobilny Działu handlowego (sprzedaży)
- Przedstawiciel Handlowy Działu handlowego (sprzedaży)
- Koordynator sprzedaży Działu handlowego (sprzedaży)
- Kierownik Działu handlowego (sprzedaży)