Propozycje Szkoleń

Hurtownia Elektryczna

SZKOLENIE I:
EFEKTYWNY PROCES REKRUTACJI HANDLOWCA (KOORDYNATORA, MENADŻERA REGIONU) PODMIOTU DYSTRYBUUJĄCEGO WYROBY ELEKTRYCZNE, ELEKTROINSTALACYJNE LUB OŚWIETLENIOWE

SZKOLENIE II:
EFEKTYWNE ZASADY OBSŁUGI KLIENTA HURTOWNI ELEKTRYCZNEJ NA POZIOMIE EXPERT
WDROŻENIE HANDLOWCA STACJONARNEGO LUB MOBILNEGO W FUNDAMENT KOMPETECJI SPRZEDAŻOWYCH
I PROCES OBŁUGI KLIENTA

SZKOLENIE III:
EFEKTYWNE ZASADY OBSŁUGI KLIENTA W HURTOWNI ELEKTRYCZNEJ NA POZIOMIE MASTER
WZMOCNIENIE KOMPETENCJI SPRZEDAŻOWYCH, NEGOCJACYJNYCH ORAZ ŚWIADOMOŚCI HANDLOWEJ PRACOWNIKA
REALIZUJĄCEGO ZADANIA W PROCESIE OBŁUGI KLIENTA

SZKOLENIE IV:
EFEKTYWNY KIEROWNIK / DYREKTOR HURTOWNI ELEKTRYCZNEJ NA POZIOMIE EXPERT
ZARZĘDZANIE PODLEGŁYM ZESPOŁEM W PODMIOCIE HANDLOWYM BRANŻY ELEKTRYCZNEJ

SZKOLENIE V:
EFEKTYWNY KIEROWNIK / DYREKTOR HURTOWNI ELEKTRYCZNEJ NA POZIOMIE MASTER
WZMOCNIENIE KOMPETENCJI I ŚWIADOMOŚCI ZARZĄDZANIA PODLEGŁYM ZESPOŁEM
W PODMIOCIE HANDLOWYM BRANŻY ELEKTRYCZNEJ

AUDYT KOMPETENCJI SPRZEDAŻOWYCH I NEGOCJACYJNYCH PRACOWNIKÓW HURTOWNI ELEKTRYCZNEJ
METODĄ MYSTERY SHOPPER
BADANIE KOMPETENCJI LUB PRZESTRZEGANIA PRZYJĘTEGO PRZEZ HURTOWNIĘ STANDARDU REALIZOWANEGO
PRZEZ PRACOWNIKA W PROCESIE OBŁUGI KLIENTA