Propozycje Szkoleń

Producent Importer

SZKOLENIE I:
EFEKTYWNY PROCES REKRUTACJI HANDLOWCA (KOORDYNATORA, MENADŻERA REGIONU) PODMIOTU PRODUKUJĄCEGO
LUB IMPORTUJĄCEGO WYROBY ELEKTRYCZNE, ELEKTROINSTALACYJNE LUB OŚWIETLENIOWE

SZKOLENIE II:
EFEKTYWNE ZASADY OBSŁUGI KLIENTA NA POZIOMIE EXPERT
WDROŻENIE HANDLOWCA (KOORDYNATORA LUB MENADŻERA REGIONU) W FUNDAMENT KOMPETECJI SPRZEDAŻOWYCH
I PROCES OBŁUGI KLIENTA

SZKOLENIE III:
EFEKTYWNE ZASADY OBSŁUGI KLIENTA NA POZIOMIE MASTER
WZMOCNIENIE KOMPETENCJI SPRZEDAŻOWYCH, NEGOCJACYJNYCH ORAZ ŚWIADOMOŚCI HANDLOWEJ
PRACOWNIKA REALIZUJĄCEGO ZADANIA SPRZEDAŻOWE W PROCESIE OBŁUGI KLIENTA

SZKOLENIE IV:
EFEKTYWNE PROWADZENIE PREZENTACJI PRODUKTOWYCH
BUDOWA KOMPETENCJI Z ZAKRESU WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH HANDLOWCA PROWADZĄCEGO PREZENTACJE PRODUKTOWE
PODCZAS SPOTKAŃ Z KLIENTAMI W HURTOWNIACH, NA TARGACH, PRELEKCJACH, CZY POKAZACH BRANŻOWYCH

SZKOLENIE V:
EFEKTYWNY KIEROWNIK SPRZEDAŻY / DYREKTOR REGIONU NA POZIOMIE EXPERT
ZASADY ZARZĄDZANIA PODLEGŁYM ZESPOŁEM SPRZEDAŻOWYM REALIZUJĄCYM ZADANIA W STRUKTURZE MOBILNEJ,
HYBRYDOWEJ LUB STACJONARNEJ

SZKOLENIE VI:
EFEKTYWNY KIEROWNIK SPRZEDAŻY / DYREKTOR REGIONU NA POZIOMIE MASTER
WZMOCNIENIE KOMPETENCJI I ŚWIADOMOŚCI ZARZĄDZANIA PODLEGŁYM ZESPOŁEM SPRZEDAŻOWYM REALIZUJĄCYM
ZADANIA W STRUKTURZE MOBILNEJ, HYBRYDOWEJ LUB STACJONARNEJ

AUDYT KOMPETENCJI SPRZEDAŻOWYCH I NEGOCJACYJNYCH METODĄ MENTORINGU STANOWISKOWEGO
BADANIE KOMPETENCJI LUB PRZESTRZEGANIA PRZYJĘTEGO PRZEZ PODMIOT STANDARDU OBŁUGI KLIENTA REALIZOWANEGO
PRZEZ HANDLOWCA W PROCESIE OBŁUGI KLIENTA