Propozycje Szkoleń
Projektant DESIGNER
SZKOLENIE I:
EFEKTYWNE MODELE POZYSKANIA NOWEGO KLIENTA PODMIOTU INWESTYCYJNEGO
KANAŁEM TELEFONICZNYM ORAZ MAILOWYM
WDROŻENIE PROJEKTANTA WNĘTRZ W FUNDAMENT KOMPETENCJI I ZASAD EFEKTYWNEJ WSPÓŁPRACY Z PARTNERAMI BIZNESOWYMI
-
Szkolenie kierujemy wyłącznie do podmiotów i firm realizujących zadania własne w obrębie współpracy na linii Projektant vs. Klient oraz Projektant
vs. Salon oświetlenia dekoracyjnego (inny punkt dystrybucji oświetlenia). - Szukasz efektywnych narzędzi komunikacyjnych i sprzedażowych, które posłużą Tobie do POZYSKANIA KLIENTA do współpracy, w ramach prowadzonej przez Ciebie działalności?
- Zależy Tobie na parterach biznesowych, z którymi Twój wkład pracy i realizowane działania przełożą się na długotrwałą i efektywną współpracę na poziomie projektowym i realizowanych inwestycji?
- Chcesz uzyskać narzędzia i modele komunikacyjne, których celem jest dotarcie do osób lub podmiotów, które realizowałyby Twoje cele biznesowe?
- Chcesz uczestniczyć w projekcie szkoleniowym, w którym zamiast tzw. „trenerów biznesu”, realizujący szkolenie to eksperci branży elektro - lighting, którzy „zjedli zęby” na Twojej branży - mając adekwatną wiedzę, umiejętności oraz najwyższą świadomość zarządzania procesem pozyskania podmiotów (Klientów) oraz trwałej i efektywnej współpracy?
-
Zastanawiasz się skąd biorą się różnice w podejściu potencjalnego Klienta do Twojej osoby czy Twojego podmiotu? Co jest powodem, że niektóre osoby umawiają się od razu, inne już na wstępie odrzucają Twoją propozycję spotkania lub krótkiej rozmowy, a jeszcze inne obiecują „złote góry”, jednak
w dłuższym okresie nic z tego nie wynika (brak efektu finansowego)? - Zależy Tobie na zgłębieniu - pod okiem eksperta - kluczowego narzędzia do pozyskiwania nowych Klientów do współpracy - Modelu diagnozy Psychologicznego Typu Osobowości? Tak aby prowadzić proces pozyskania Klienta do współpracy w oparciu o komunikację adekwatną do jego indywidualnego typu charakterologicznego?
- Zastanawiasz się, jak uzyskać najwyższy poziom efektywności umówienia się z potencjalnym Klientem na rozmowę w celu nawiązania współpracy - kanałem telefonicznym, mailowym lub za pomocą dostępnych mediów społecznościowych (profilu prywatnego lub Fanpage prowadzonego na platformie Facebook lub Instagram)?
- Oczekujesz poznać zwroty komunikacyjne i modele językowe, które mają realny wpływ na zwiększenie efektywności Twojej rozmowy - aprobatę Klienta co do propozycji spotkania lub rozmowy telefonicznej, celem przedstawienia realnych korzyści wynikających z Twojej usługi?
- Zależy Tobie na poznaniu słów i zwrotów językowych, które traktowane są jako niedopuszczalne i nigdy nie powinny pojawiać się w telefonicznej rozmowie, komunikacji mailowej czy rozmowie face to face - mających wpływ na brak pozyskania Klienta do współpracy?
-
Zastanawiasz się z jakich modeli prowadzenia rozmowy korzysta Twoja branżowa konkurencja, która z wysoką efektywnością pozyskuje Klientów
do długotrwałej współpracy? -
Szukasz modeli i zasad efektywnej komunikacji biznesowej drogą mailową, które dają zwrot z inwestycji
na poziomie umówienia się z Klientem na rozmowę? - Zależy Tobie, aby używane przez Ciebie modele komunikacji mailowej zawierały zarówno zwroty wpływające na umówienie się Klienta, jak również zasady poprawności językowej - do których narosło wiele mitów w przestrzeni biznesowej?
- Masz świadomość, że zwroty w komunikacji mailowej typu „witam” czy „pozdrawiam” są błędami i zastanawiasz się, jak je zastąpić oraz jakie są zasady językowe korespondencji mailowej na poziomie biznesowym?
- Chcesz poznać narzędzia perswazyjne, które wzmocnią - po stronie potencjalnego Klienta - chęć umówienia się z Tobą (wyrażenie zgody na spotkanie)?
- Szukasz narzędzi tzw. prewencji komunikacyjnej kanałem telefonicznym oraz mailowy, celem uniknięcia przyszłych sytuacji trudnych i niekomfortowych?
- Zastanawiasz się, co jest powodem i źródłem występowania sytuacji trudnych oraz braku efektywności w kanale telefonicznym oraz mailowym?
- Poszukujesz eksperckiego audytu Twoich rozmów telefonicznych oraz korespondencji mailowej z potencjalnym Klientem?
- Oczekujesz, aby od ekspertów Twojej branży uzyskać konstruktywną informację zwrotną, co do Twoich kompetencji w obszarze pozyskiwania Klienta? Zarówno mocnych stron Twoich rozmów lub elementów do korekty, czy zmiany, jak również kluczowych błędów, które popełniasz w kanale telefonicznym?
- Jeżeli któraś z powyższych sytuacji lub przedstawionej tematyki dotyczy Ciebie lub Twojej działalności oraz chcesz, abyśmy przedstawili Tobie propozycję programu szkoleniowego realizującego Twoje aktualne potrzeby i wyzwania, z którymi obecnie się mierzysz, to ZAPRASZAMY DO KONTAKTU.
- GRUPA DOCELOWA:
- Projektant
- Pracownik biura projektowego
- Designer
- Doradca ds. Klienta
- Kadra zarządzająca
SZKOLENIE II:
EFEKTYWNA I DŁUGOTRWAŁA WSPÓŁPRACA Z KLIENTEM W OBSZARZE PROJEKTOWYM I INWESTYCYJNYM
WZMOCNIENIE KLUCZOWYCH KOMPETENCJI PROJEKTANTA WNĘTRZ REALIZUJĄCEGO ZADANIA W OBSZARZE EFEKTYWNEJ WSPÓŁPRACY Z PARTNERAMI BIZNESOWYMI
-
Szkolenie kierujemy wyłącznie do podmiotów i firm realizujących zadania własne w obrębie współpracy na linii Projektant vs. Klient oraz Projektant
vs. Salon oświetlenia dekoracyjnego (inny punkt dystrybucji oświetlenia). - Zależy Tobie na DŁUGOTRWAŁEJ I EFEKTYWNEJ WSPÓŁPRACY z Klientem na poziomie realizowanych inwestycji?
- Chcesz uczestniczyć w projekcie szkoleniowym, w którym zamiast tzw. „trenerów biznesu”, realizujący szkolenie to eksperci branży elektro - lighting, którzy „zjedli zęby” na Twojej branży - mając adekwatną wiedzę, umiejętności oraz najwyższą świadomość zarządzania procesem pozyskania podmiotów (Klientów) oraz trwałej i efektywnej współpracy?
- Chcesz poznać techniki perswazji językowej, których celem jest oszczędność czasu obsługi Klienta z jednoczesną realizacją założonych przez Ciebie celów biznesowych?
- Oczekujesz powiększenia swojego warsztatu sprzedażowego o techniki wpływające na wzmocnienie wiarygodności rekomendowanej przez Ciebie usługi oraz oceny Twojego podmiotu? Zwłaszcza w sytuacji, kiedy potencjalny Klient dokonuje ostatecznego wyboru z kilku ofert (podmiotów)?
- Oczekujesz zbudowania ambasadorów Twojej marki spośród pracowników salonów oświetlenia dekoracyjnego oraz innych podmiotów dystrybuujących oświetlenie dekoracyjnej - celem rekomendacji Twojej działalności Klientom szukającym pełnego doradztwa w zakresie projektowym?
- Szukasz modeli postępowania i efektywnego radzenia sobie w sytuacji zastrzeżeń, obiekcji, sytuacji trudnej lub niekomfortowej dla Ciebie, jak i Klienta, czy też mając do czynienia z tzw. nieomylnością Klienta - charakteryzującą się negacją i podważaniem Twoich pomysłów, czy wyceny (przecież Klient wie lepiej, jak zaprojektować salon pod kontem oświetlenia dekoracyjnego, ma wyższą wiedzę niż Ty - oczywiście znasz takie sytuacje)?
- Chcesz wzmocnić umiejętność diagnozy typu Klienta w oparciu o Psychologiczną Koncepcję Typów Osobowości, co przyczyni się do budowania trwałych relacji biznesowych - Twoich z Klientami - poprzez dostosowanie stylu komunikacji adekwatnie do potrzeb emocjonalnych i biznesowych Twoich Klientów?
- Zależy Tobie na oszczędności czasu w trakcie realizowania zadań biznesowych poprzez nabycie umiejętności wyznaczania ram czasowych w trakcie procesu obsługi Klienta, przekładającej się na skrócenie średniego czasu obsługi jednostkowego Klienta i wzrost efektywności Twojego działania?
- Zastanawiasz się jak postępować w sytuacji reklamacyjnej? Tak, aby z jednej strony uniknąć irytacji czy utraty Klienta, a uzyskać jego aprobatę co do Twojej propozycji wyjścia z impasu, a z drugiej strony budować własny, ekspercki wizerunek projektanta w jego oczach?
- Chcesz wzmocnić umiejętność diagnozy typu Klienta w oparciu o Psychologiczną Koncepcję Typów Osobowości, co przyczyni się do budowania trwałych relacji biznesowych - Twoich z Klientami - poprzez dostosowanie stylu komunikacji adekwatnie do potrzeb emocjonalnych i biznesowych Twoich Klientów?
- Chcesz wzmocnić umiejętność analizy kluczowych potrzeb Klienta, a zwłaszcza tych ukrytych, aby uniknąć poprawek, korekt w projekcie, negacji całej oferty czy próby zwrotu przez Klienta produktów, które zaczęły mu „nie pasować” do podmiotu, z którym biznesowo współpracujesz?
- Szukasz modeli argumentacji sprzedażowych, które realnie wpływają na przekonanie Klienta do Twoich rozwiązań oraz proponowanej gamy produktów użytych na realizowanej przez niego inwestycji?
- Oczekujesz nauki wzorców językowych, przekładających się na akceptację w projekcie propozycji produktów „marżowych”, nie zaś wyłącznie wolumenowych?
- Chcesz poznać zestaw zwrotów i modeli językowych, który ma wymierną wartość w budowaniu eksperckiej relacji pomiędzy Tobą a Klientem, jak również zwrotów, które negatywnie wpływają na Klienta i są elementem zapalnym do sytuacji trudnych, czy zakończenia współpracy?
- Szukasz metod zarządzania relacjami biznesowymi z obecnymi Klientami, przekładających się na wzrost odpowiedzialności za efektywność obsługi Klienta?
- Zależy Tobie na wzmocnieniu rentowności z podmiotami, z którymi biznesowo współpracujesz - realizując działania projektowe (salony oświetlenia dekoracyjnego, inne podmioty dystrybuujące oświetlenie dekoracyjne)?
-
Poszukujesz ekspertów, którzy przeprowadzą audyt Twoich umiejętności, tak aby otrzymać informacje, co do Twoich mocnych stron w pozyskaniu
oraz obsłudze Klienta, jak i obszarów wymagających korekty, czy dalszej pracy celem budowania adekwatnych do profilu działalności kompetencji? - Jeżeli któraś z powyższych sytuacji lub przedstawionej tematyki dotyczy Ciebie lub Twojej działalności oraz chcesz, abyśmy przedstawili Tobie propozycję programu szkoleniowego realizującego Twoje aktualne potrzeby i wyzwania, z którymi obecnie się mierzysz, to ZAPRASZAMY DO KONTAKTU.
- GRUPA DOCELOWA:
- Projektant
- Pracownik biura projektowego
- Designer
- Doradca ds. Klienta
- Kadra zarządzająca