Propozycje Szkoleń
Salon Oświetlenia
Szkolenie I:
EFEKTYWNY PROCES REKRUTACJI PRACOWNIKA SALONU OŚWIETLENIA DEKORACYJNEGO
- Szkolenie kierujemy wyłącznie do: Właścicieli, Dyrektorów, Kierowników oraz pracowników - odpowiedzialnych za przygotowanie i przeprowadzenie procesu rekrutacji w salonie oświetlenia dekoracyjnego.
- Twoim celem jest ZATRUDNIENIE NOWEGO PRACOWNIKA, realizującego - adekwatnie do Twoich zasad i wymagań - zadania sprzedażowe (obsługę Klienta) w Twoim Salonie?
- Chcesz uczestniczyć w projekcie szkoleniowym, w którym zamiast tzw. „trenerów biznesu”, realizującymi szkolenie będą eksperci branży elektro - lighting, którzy „zjedli na niej zęby” - mając adekwatną wiedzę, umiejętności oraz najwyższą świadomość zarządzania procesem rekrutacji, sprzedaży i obsługi Klienta salonu oświetlenia dekoracyjnego, efektywnej współpracy z Klientem detalicznym, hurtowym oraz projektantem czy wykonawcą?
- Ostatnio zatrudniony pracownik nie sprostał wymaganiom Twojej firmy i do dzisiaj zastanawiasz się, co było tego powodem - zwłaszcza, że na początku pracy zapowiadał się na dobrego Handlowca (Doradcę Sprzedaży, Kierownika)?
- Zależy Tobie, aby uniknąć przyszłego „błędu rekrutacji” - pracownika, który nie sprostał wymaganiom Twojego Salonu - generującego wyłącznie stratę (koszty rekrutacji, Twój czas wdrożenia nowego pracownika na stanowisko sprzedażowe lub kierownicze, czy zwyczajną złość wynikającą z dalej „nieobsadzonego” wakatu w Twoim Salonie)?
- Oczekujesz poznania tych aspektów, które są kluczem i fundamentem efektywnej rekrutacji oraz realnie wpływają na jej sukces w pozyskaniu nowego pracownika, adekwatnie do Twoich zasad, wymagań, czy wyzwań Twojego Salonu?
- Zależy Tobie na poznaniu tzw. narzędzi prewencji rekrutacyjnej, wpływających na uniknięcie najczęściej pojawiających się błędów w procesie rekrutacji pracowników na stanowiska sprzedażowe (obsługi Klienta) lub kierownicze w salonach oświetlenia dekoracyjnego?
- Szukasz eksperckich narzędzi rekrutacyjnych, które w praktyce sprawdzą i zweryfikują posiadane kompetencje sprzedażowe Twojego kandydata, bo zapewne już wiesz, że na poziomie deklaratywnym, wielu kandydatów było przyszłymi „mistrzami sprzedaży” Twojego Salonu, tylko potem - już po zatrudnieniu (w praktyce) - nie widać było tego „mistrzostwa” - patrząc przez pryzmat zarówno jakości obsługi Klienta, wypracowanego obrotu, czy marży?
- Zastanawiasz się, jak od podstaw przygotować pełny, efektywny, jak i „bezpieczny„ dla obu stron proces rekrutacyjny na stanowisko sprzedażowe lub kierownicze, unikając przyszłych rozczarowań - zarówno Twoich, jak i potencjalnego kandydata do pracy, który często w przypadku braku uzyskania stanowiska, na które aplikował, „wylewa” swoje żale za pomocą negatywnych wpisów (komentarzy) w mediach społecznościowych, czy portalach typu GOWORK.pl?
- Posiadasz ugruntowane umiejętności z zakresu rekrutacji, a w chwili obecnej poszukujesz wiedzy z zakresu opisania profilu psychologicznego (osobowościowego) Twojego przyszłego pracownika, który jak zapewne masz świadomość ma diametralny wpływ na jego przyszłe zachowania? Zachowania, które są przez Ciebie pożądane i wpływają na realizację zadań sprzedażowych (lub zarządzania podległym zespołem) oraz zachowania, które są niedopuszczalne, a brak ich wcześniejszej diagnozy i wyeliminowania najczęściej prowadzi do spadku efektywności pracownika, z finalnym rozstaniem na linii pracodawca - pracownik.
- Chcesz upewnić się, że Twoje umiejętności realizacji procesu rekrutacyjnego są na adekwatnym do wymagań rynku pracy poziomie? Przejść pełny audyt procesu rekrutacji - od napisanego przez Ciebie ogłoszenia o pracę, poprzez zaproszenie kandydata na rozmowę kwalifikacyjną, dwuetapowy proces sprawdzenia bieżącego poziomu kompetencji (wiedzy, umiejętności oraz postawy do realizacji przyszłych obowiązków), sprawdzenie kandydata w praktyce pod kątem przyszłego stanowiska, do udzielania informacji zwrotnej ubiegającemu się o pracę w Twoim Salonie niezależnie od efektu rekrutacji?
- Chcesz poznać modele i narzędzia wdrożenia nowozatrudnionego pracownika, czy jego oceny, który realizuje zadania stanowiskowe na okresie próbnym, a które utwierdzą Ciebie w przekonaniu czy jest to „ten” pracownik, czy warto dalej w niego inwestować?
- Zależy Tobie, aby uzyskać niezbędną wiedzę i umiejętności na poziomie audytu wstępnych kompetencji, tj. umiejętności budowy arkusza lub matrycy audytu pracowniczego, zasad przeprowadzania, kontraktowanie zasad audytu z podwładnym, formy przekazania wyniku, działań po audytowych, analizy zachowań pracownika w modelu 180 oraz 360 stopni, czy modelu negocjacyjnym lub arytmetycznym?
- Jeżeli któraś z powyższych sytuacji lub przedstawionej tematyki dotyczy Ciebie lub Twojego Salonu oraz chcesz, abyśmy przedstawili Tobie propozycję programu szkoleniowego realizującego Twoje aktualne potrzeby i wyzwania, z którymi obecnie się mierzysz to ZAPRASZAMY DO KONTAKTU.
- GRUPA DOCELOWA:
- Właściciel Salonu
- Dyrektor Salonu
- Kierownik Salonu
- Pracownik Salonu odpowiedzialny za przeprowadzenie procesu rekrutacji
SZKOLENIE II:
EFEKTYWNA OBSŁUGA KLIENTA SALONU OŚWIETLENIA DEKORACYJNEGO
NA POZIOMIE EXPERT
WDROŻENIE PRACOWNIKA W FUNDAMENT KOMPETECJI SPRZEDAŻOWYCH
I PROCES OBŁUGI KLIENTA
SALONU OŚWIETLENIA DEKORACYJNEGO
- Szkolenie kierujemy wyłącznie do: Handlowców, Sprzedawców, Doradców - odpowiedzialnych za obsługę Klienta (detalicznego, hurtowego, inwestycyjnego oraz projektantów) w salonie oświetlenia dekoracyjnego.
-
Oczekujesz zbudować adekwatny do Twoich wymagań i obecnych wyzwań rynku oświetlenia dekoracyjnego FUNDAMENT KOMPETENCJI SPRZEDAŻOWYCH Twojego pracownika, ponieważ zależy Tobie na jak najszybszym jego wdrożeniu w proces sprzedaży i nauczeniu go kluczowych
oraz fundamentalnych w obsłudze Klienta technik i zasad uczciwej, jak i efektywnej sprzedaży? -
Zależy Tobie, aby realizować w Twoim Salonie szkolenie, w którym zamiast tzw. „trenerów biznesu”, prowadzący szkolenie to eksperci branży elektro - lighting, którzy „zjedli zęby” na Twojej branży - mający adekwatną wiedzę, umiejętności oraz najwyższą świadomość zarządzania procesem sprzedaży
i obsługi Klienta salonu oświetlenia dekoracyjnego, efektywnej współpracy z Klientem detalicznym, hurtowym oraz projektantem? - Chcesz zbudować lub wzmocnić kompetencje swojego pracownika o kluczowe zasady procesu sprzedaży, będące podstawą obsługi Klienta i filarem budowania przyszłej współpracy oraz rekomendacji Twojego Salonu?
- Dostrzegasz błędy w obsłudze Klienta - pomimo wypracowanego już dłuższego stażu pracownika - i zależy Tobie na jak najszybszej ich korekcie lub eliminacji?
- Zależy Tobie, aby proces obsługi Klienta w Twoim Salonie (od wejścia potencjalnego Klienta, przez pełny etap badania jego potrzeb, prezentacji produktu, argumentacji proponowanej np. lampy, poprzez pracę z obiekcją lub zastrzeżeniem ze strony Klienta, po transakcję, uzyskanie rekomendacji, do pożegnania zadowolonego Klienta lub pracę z trudną lub niekomfortową sytuacją) był dla pracownika klarowną i zrozumiałą strukturą - niezależnie od stażu i wieku w którym się znajduje?
- Twoim obecnym celem jest posiadanie zasad, reguł, tzw. Standardu Obsługi Klienta oraz jego efektywne wdrożenie, tak, aby każdy z pracowników realizował proces sprzedaży w Twoim Salonie na wysokim i zbliżonym do siebie poziomie?
-
Wymagasz, aby Twój pracownik posiadł efektywną i adekwatną do potrzeb potencjalnego Klienta umiejętność prezentacji proponowanego produktu
w sposób sprzyjający podjęciu decyzji zakupowej przez Klienta, nie zaś „zabijał” go wyłącznie analityczną wiedzą produktową? - Chcesz uniknąć częstej sytuacji w salonach oświetlenia dekoracyjnego, gdzie liderem zespołu jest jedna osoba, a pozostali pracownicy stoją w tle „gwiazdy” sprzedaży, a Tobie zależy, aby również pozostała część zespołu odznaczała się adekwatną do wysokiego standardu wiedzą i wysokimi umiejętnościami obsługi Twoich Klientów - co zapewnia posiadanie i wdrożenie standardu obsługi Klienta?
-
Oczekujesz zbudować świadomość w Twoim pracowniku, że sprawczość i efektywność jego działań wynika z realizowanego krok po kroku standardu obsługi Klienta oraz adekwatnych w danym kroku technik, a wysoki wynik sprzedaży, wysoka ocena pracownika przez Klientów, rekomendacja Twojego Salonu innym Klientom, nobilitująca ocena w mediach społecznościowych, czy portalach internetowych nie jest dziełem przypadku, czy „fartu”,
a wyłącznie ustandaryzowanej pracy, opartej o reguły i zasady obsługi Klienta Salonu Oświetlenia Dekoracyjnego? - Oczekujesz, że Twój pracownik pozna kluczowe techniki komunikacyjne, sprzedażowe i negocjacyjne, które bez nacisku i manipulacji skutkują świadomą sprzedażą oraz zadowoleniem z obsługi Klienta przez Twojego pracownika, a kompetentnie i bezinwazyjnie przeprowadzony proces będzie skutkował realizacją planów sprzedażowych lub innych zadań do realizacji w Twoim Salonie?
-
Irytuje Cię, że pracownik koncentruje czas na budowanie relacji z Klientem i „nic” z tego nie wynika? Było miło, sympatycznie, wypita kawa, a finalnie jest brak odzwierciedlenia zainwestowanego czasu przez pracownika w kasie Twojego Salonu. W związku z tym zależy Tobie na zmianie nawyków i nauce,
co pracownik ma w takich sytuacjach robić, jak kontraktować kolejne kroki z Klientem, aby nie tracić czasu na nieefektywne, długie rozmowy? - Zauważasz spadek chęci lub irytację u pracownika w sytuacji przedłużającego się procesu obsługi Klienta lub zakończonego brakiem zakupu? Diagnozujesz sytuacje, w których na początku było bardzo miło, a na końcu rozmowy „wieje chłodem”? Chcesz dowiedzieć się co jest tego przyczyną oraz aby Twój pracownik nauczył się, jak nie dopuścić do takiej sytuacji lub jak z niej wybrnąć i efektywnie zakończyć proces sprzedaży?
- Widzisz, że Twój pracownik unika propozycji sprzedaży dodatkowej, nie dopytuje Klienta o kolejne kroki realizowanej inwestycji, nie szuka możliwości dalszej współpracy? Irytują Cię „uciekające” pieniądze i chcesz nauczyć pracownika efektywnego badania potrzeb Klienta z uwzględnieniem zarówno produktu, jak i zakupów w przyszłości?
- Zależy Tobie, aby pracownik zaczął wykorzystywać narzędzia rekomendacji Twojego Salonu przez Klienta, a zwłaszcza wtedy, kiedy jest bardzo zadowolony z obsługi, czy dobranego oświetlenia - przecież on zapewne ma bliskich, znajomych, przyjaciół którzy z powodzeniem mogliby być Klientami Twojego podmiotu?
- Jeżeli któraś z powyższych sytuacji lub przedstawionej tematyki dotyczy Ciebie lub Twojego Salonu oraz chcesz, abyśmy przedstawili Tobie propozycję programu szkoleniowego realizującego Twoje aktualne potrzeby i wyzwania, z którymi obecnie się mierzysz to ZAPRASZAMY DO KONTAKTU.
- GRUPA DOCELOWA:
- Sprzedawca Salonu
- Handlowiec stacjonarny Salonu
- Handlowiec mobilny Salonu
- Doradca ds. Klienta Salonu
- Kierownik Salonu
- Menadżer Salonu
SZKOLENIE III:
EFEKTYWNA OBSŁUGA KLIENTA SALONU OŚWIETLENIA DEKORACYJNEGO NA POZIOMIE MASTER
WZMOCNIENIE KLUCZOWYCH KOMPETENCJI PRACOWNIKA REALIZUJĄCEGO ZADANIA W PROCESIE OBSŁUGI KLIENTA
SALONU OŚWIETLENIA DEKORACYJNEGO
- Szkolenie kierujemy wyłącznie do: Handlowców, Sprzedawców, Doradców z kilkuletnim stażem i wyższymi od podstawowych kompetencjami - odpowiedzialnych za obsługę Klienta (detalicznego, hurtowego, inwestycyjnego oraz projektantów) w salonie oświetlenia dekoracyjnego
-
Chcesz WZMOCNIĆ KOMPETENCJE SPRZEDAŻOWE I NEGOCJACYJNE własne lub swojego pracownika - aby odróżniał się wyższymi umiejętnościami
i świadomością obsługi Klienta od pracowników podmiotów konkurencyjnych? - Oczekujesz, aby realizować w Twoim Salonie szkolenie, w którym zamiast tzw. „trenerów biznesu”, prowadzącymi szkolenie będą eksperci branży elektro - lighting, którzy „zjedli zęby” na Twojej branży - mając adekwatną wiedzę, umiejętności oraz najwyższą świadomość zarządzania procesem sprzedaży oraz obsługi Klienta salonu oświetlenia dekoracyjnego, efektywnej współpracy z Klientem detalicznym, hurtowym, inwestycyjnym oraz projektantem?
- Zależy Tobie na STWORZENIU LIDERA SPRZEDAŻY, bo oczekujesz, aby w przyszłości jeden z Twoich pracowników objął stanowisko Kierownika (Menadżera) sprzedaży Twojego Salonu, czy też został Twoją „prawą ręką”?
-
Zależy Tobie, aby Twój pracownik - poza wysokimi umiejętnościami obsługi Klienta - posiadał wiedzę i umiejętność z zakresu Diagnozy Psychologicznego Typu Osobowości Klienta oraz przeprowadzał proces sprzedaży w oparciu o powyższe narzędzie i indywidualny typ charakterologiczny Klienta,
co, jak zapewne wiesz, jest „mistrzostwem” w ujęciu świadomej oraz efektywnej sprzedaży? - Oczekujesz wzmocnienia pracownika technikami - adekwatnymi w procesie sprzedaży, których celem jest zwiększenie marży sprzedawanych wyrobów Twojego Salonu, bo widzisz, że kluczowym „narzędziem” w jego rękach jest rabat - przysłaniający fachową obsługę, dostępność „na półce” danego produktu, specjalistyczną pomoc - zarówno w doborze technicznym, jak i wizualnym?
- Zależy Tobie na przekazaniu wiedzy i nauce Twojego pracownika technik oraz strategii obrony ceny, bo nie podoba Ci się, jak pracownik oddaje Twoje pieniądze obniżając cenę - zamiast jej umiejętnie bronić, a zwłaszcza, że ma do tego argumenty?
-
Chcesz, aby Twój pracownik posiadał umiejętność oszczędności czasu podczas procesu sprzedaży - realizowanego zarówno drogą mailową,
jak i face to face, aby unikał sytuacji, kiedy wysoka koncentracja czasowa na rozmowie nie przekłada się na adekwatny efekt finansowy - przecież nieadekwatnie wykorzystany czas w obsłudze Klienta przez pracownika jest wyłącznie Twoim kosztem? - Liczysz, że Twój pracownik będzie potrafił wyznaczać ramy czasowe w trakcie obsługi Klienta - przekładające się na skrócenie średniego czasu obsługi jednostkowego Klienta, jak również kontraktować kolejne kroki sprzedaży, wpływające na efektywne wykorzystanie czasu, za który to Ty co miesiąc płacisz?
-
Oczekujesz nauczenia Twojego pracownika używania praw rzetelnej perswazji podczas rozmowy z Klientem, za pomocą których, relatywnie zwiększy wpływ na jego decyzję zakupową, przekładającą się na wzrost sprzedaży i marżowości realizowanych przez pracownika obowiązków stanowiskowych,
jak również zadowolenie zarówno pracownika, jak i Klienta z adekwatnego doboru oświetlenia? - Zastanawiasz się czy są modele samodzielnej nauki, które poza szkoleniami wzmacniają kompetencje pracowników? Zależy Ci na rozwoju pracowników każdego dnia, a zwłaszcza w sytuacjach trudnych lub niekomfortowych, które spotyka Twój pracownik realizując proces sprzedaży?
-
Zależy Ci, aby nauczyć swojego pracownika najwyższego (premium) standardu pracy, którego konsekwencją będzie niedopuszczanie do sytuacji trudnych lub niekomfortowych, a jeżeli by już takowe wystąpiły takich umiejętności, aby finalnie Klient miał poczucie topowego standardu obsługi
w Twoim Salonie, pomimo iż doszło do zdarzenia, które finalnie mogłoby przybrać nieoczekiwany, nieprzyjemny dla obu stron obrót? - Zależy Tobie, aby zweryfikować poziom pozyskanej wiedzy oraz umiejętności sprzedażowych pracownika za pomocą symulacji pełnego procesu sprzedaży na sali szkoleniowej lub w miejscu pracy - z możliwością zapisu na nośnik elektroniczny - w celu omówienia przez audytora poziomu uzyskanych umiejętności oraz obszarów wymagających korekty - jeżeli takowe byłyby zdiagnozowane?
- Jeżeli któraś z powyższych sytuacji lub przedstawionej tematyki dotyczy Ciebie lub Twojego Salonu oraz chcesz, abyśmy przedstawili Tobie propozycję programu szkoleniowego realizującego Twoje aktualne potrzeby i wyzwania, z którymi obecnie się mierzysz to ZAPRASZAMY DO KONTAKTU.
- GRUPA DOCELOWA:
- Handlowiec stacjonarny Salonu
- Handlowiec mobilny Salonu
- Doradca ds. Klienta Salonu
- Kierownik Salonu
- Menadżer Salonu
- Kadra zarządzająca Salonu
- Właściciel Salonu
SZKOLENIE IV:
POZYSKANIE I EFEKTYWNA WSPÓŁPRACA Z PROJEKTANTAMI WNĘTRZ
WDROŻENIE PRACOWNIKA W FUNDAMENT KOMPETECJI I ZASAD EFEKTYWNEJ WSPÓŁPRACY Z PROJEKTANTAMI WNĘTRZ
- Szkolenie kierujemy wyłącznie do: Handlowców, Sprzedawców, Doradców, Kierowników - odpowiedzialnych za współpracę z projektantami wnętrz, patrząc przez pryzmat dystrybucji oświetlenia dekoracyjnego.
- Zależy Tobie na zbudowaniu lub wzmocnieniu kluczowych KOMPETENCJI WSPÓŁPRACY Z PROJEKTANTAMI WNĘTRZ Twojego pracownika lub własnych?
- Oczekujesz uczestnictwa w szkoleniu, w którym zamiast tzw. „trenerów biznesu”, prowadzącymi szkolenie będą eksperci branży elektro - lighting, którzy „zjedli zęby” na Twojej branży - mając adekwatną wiedzę, umiejętności oraz najwyższą świadomość zarządzania procesem sprzedaży i obsługi Klienta salonu oświetlenia dekoracyjnego z naciskiem na obsługę projektantów oraz inwestorów?
-
Chcesz poznać czym kierują się projektanci wnętrz przy wyborze salonów oświetlenia dekoracyjnego patrząc z perspektywy długotrwałej współpracy,
a nie jednostkowego czy jednorazowego zakupu? - Intryguje Cię i zastanawiasz się jaki jest powód, że z jednymi projektantami można sprawnie i efektywnie współpracować, natomiast istnieje grupa, która zazwyczaj jest „problematyczna” w obsłudze czy w dłuższej współpracy? Szukasz możliwości rozwiązania powyższego problemu, a zwłaszcza odpowiednich narzędzi komunikacyjnych, sprzedażowych i negocjacyjnych, które mają za zadanie neutralizować tzw. trudne sytuacje we współpracy?
- Oczekujesz pozyskania wiedzy i korzystania z modeli Psychologicznej Diagnozy Osobowości Klienta, aby dopasować komunikację pomiędzy stronami adekwatnie do wymagań emocjonalnych i biznesowych potrzeb Klienta (projektanta lub inwestora)?
- Zależy Tobie na umiejętności wyszukania potencjalnego projektanta, z którym Twój Salon mógłby w przyszłości nawiązać biznesową i długotrwałą współpracę?
-
Zastanawiasz się jak zaprosić lub zorganizować spotkanie projektantów wnętrz w Twoim Salonie, a pozyskanie nowego podmiotu (projektanta wnętrz)
do współpracy jest dla Ciebie wyzwaniem - pracownicy Twojego Salonu dokonywali wielokrotnie prób umówienia spotkania z projektantami i „nic” z tego nie wyszło? - Oczekujesz konkretnego standardu rozmów telefonicznych oraz narzędzi komunikacyjnych i sprzedażowych, których celem jest zwiększenie aprobaty projektanta wnętrz do uczestnictwa w spotkaniu w jego podmiocie lub Twoim Salonie?
- Zależy Tobie, aby podnieść efektywność realizowanych przez Twoich pracowników spotkań z projektantami wnętrz oraz inwestorami, aby ilość zainwestowanego przez nich czasu w rozmowę i wypitej kawy równoważna była z efektem w postaci ilości, czy wartości sprzedanego wolumenu wyrobów Twojego Salonu?
- Chcesz poznać modele i narzędzia komunikacyjne pozwalające zarekomendować Twój Salon projektantom, tak aby w ich odczuciu zbudować wysoką wartość Twojego Salonu? Aby projektant znał odpowiedź na kluczowe pytanie: „co jest powodem, że warto nawiązać współpracę z Twoim podmiotem”.
- Oczekujesz konkretnych narzędzi komunikacyjnych, sprzedażowych i perswazyjnych do uzyskiwania aprobaty polecanych w projektach wyrobów? Umiejętności argumentacji prezentowania produktów w taki sposób, aby efektem jego było unikanie częstych zmian lub szukania substytutów (zamienników), których nie masz na półce lub z daną firmą nie współpracujesz.
-
Chcesz poznać odpowiedź na pytanie: jakie są najczęstsze powody ustania współpracy na linii projektant - salon (wyboru przez stronę innego salonu
lub diametralnego zmniejszenia zakupów kosztem innego salonu), pomimo zbudowania wcześniej „sympatycznej” relacji pomiędzy stronami, czy też długotrwałej współpracy pomiędzy własnymi podmiotami? - Oczekujesz nabycia wiedzy i umiejętności z zakresu radzenia sobie z zastrzeżeniami, obiekcjami lub reklamacjami ze strony projektanta lub wykonawcy? Aby początkowy spór, nie wpływał na negatywną ocenę całokształtu współpracy, a finalnie wzmocnił współpracę na bazie umiejętności Twojego pracownika w zakresie wychodzenia z powstałego impasu.
- Zależy Tobie na odpowiedzi, co zrobić lub w jaki sposób zachęcić projektanta do powrotu do współpracy, w sytuacji kiedy została ona zerwana - niezależnie od powstałej sytuacji, czy czasu który upłynął (sytuacja bieżąca, czy sprzed roku)?
- Zastanawiasz się jakimi narzędziami (komunikacyjnymi, sprzedażowymi, perswazyjnymi, czy negocjacyjnymi) posługują się handlowcy (sprzedawcy) innych salonów oświetlenia dekoracyjnego, a skutkującymi długotrwałą oraz efektywną współpracą z projektantami wnętrz, czy podmiotami inwestorskimi?
- Zależy Tobie na posiadaniu standardu obsługi projektantów wnętrz, za pomocą którego Twój Salon prowadziłby zarówno stabilną i wysoko ocenianą współpracę z podmiotami projektowymi, jak również pozyskiwał kolejnych partnerów biznesowych (projektantów) do współpracy?
- Jeżeli któraś z powyższych sytuacji lub przedstawionej tematyki dotyczy Ciebie lub Twojej działalności oraz chcesz, abyśmy przedstawili Tobie propozycję programu szkoleniowego realizującego Twoje aktualne potrzeby i wyzwania, z którymi obecnie się mierzysz to ZAPRASZAMY DO KONTAKTU.
- GRUPA DOCELOWA:
- Sprzedawca Salonu
- Handlowiec stacjonarny Salonu
- Handlowiec mobilny Salonu
- Doradca ds. Klienta Salonu
- Kierownik Salonu
- Menadżer Salonu
- Kadra zarządzająca Salonu
AUDYT KOMPETENCJI SPRZEDAŻOWYCH I NEGOCJACYJNYCH PRACOWNIKÓW SALONU OŚWIETLENIA DEKORACYJNEGO
METODĄ MYSTERY SHOPPER
BADANIE KOMPETENCJI LUB PRZESTRZEGANIA PRZYJĘTEGO PRZEZ SALON STANDARDU REALIZOWANEGO PRZEZ PRACOWNIKA
W PROCESIE OBŁUGI KLIENTA
- Badanie kompetencji kierujemy wyłącznie do: Handlowców, Sprzedawców, Doradców - odpowiedzialnych za obsługę Klienta (detalicznego, hurtowego, inwestycyjnego oraz projektantów) w salonie oświetlenia dekoracyjnego
-
Oczekujesz eksperckiej DIAGNOZY POZIOMU KOMPETENCJI pracownika, realizowanej przez pryzmat wymaganych przez Ciebie umiejętności
(np. produktowych, komunikacyjnych, sprzedażowych lub negocjacyjnych) na stanowisku obsługi Klienta Twojego Salonu? - Chcesz zrealizować w Twoim Salonie audyt stanowiskowy, w którym zamiast tzw. „trenerów biznesu”, przeprowadzający go audytorzy, to eksperci branży elektro - lighting, którzy „zjedli zęby” na Twojej branży - mając adekwatną wiedzę, umiejętności oraz najwyższą świadomość zarządzania procesem sprzedaży i obsługi Klienta salonu oświetlenia dekoracyjnego, efektywnej współpracy z Klientem detalicznym, hurtowym oraz projektantem?
- Zależy Ci, aby poznać mocne strony Twojego pracownika w realizacji pełnego procesu obsługi Klienta, jak i jego obszary do korekty lub rozwoju, których wzmocnienie wpłynie na wzrost efektywności realizowanych przez niego działań stanowiskowych w Twoim Salonie?
- Chcesz zdiagnozować czy Twój pracownik posiada braki kompetencyjne na poziomie wiedzy produktowej czy umiejętności sprzedażowych, które są niedopuszczalne w standardzie poszczególnych etapów obsługi Klienta Twojego Salonu lub jakie popełnia błędy w pełnym procesie sprzedaży?
- Ciekawi Cię, czy Twój pracownik pracuje wg. przyjętych i wdrożonych w Twoim Salonie wymagań (standardów, zasad lub procedur) efektywnego procesu sprzedaży, a zwłaszcza wtedy, kiedy nie masz możliwości diagnozy wymagalnych kompetencji pracownika (przyglądania się lub przysłuchiwania) realizującego zadania stanowiskowe w Twoim Salonie?
- Docierają do Ciebie niepokojące informacje od Klientów w temacie „niskiej jakości” obsługi Klienta w Twoim Salonie, które jak wiesz z jednej strony mogą realnie rzutować na spadek wolumenu lub wartości sprzedaży, z drugiej zaś skutkować niepochlebnymi opiniami w mediach społecznościowych czy opiniotwórczych portalach internetowych lub brakiem otrzymania pozytywnych rekomendacji Twojego podmiotu?
- Zależy Tobie, aby posiadać „materiał” audio lub wideo do przepracowania z Twoim pracownikiem, ponieważ w sytuacji kiedy zwracana jest jemu uwaga, co do nieadekwatnej obsługi Klienta lub popełnianych błędów, to najczęściej zaprzecza, a wypierając się słyszysz: „tak nie było" lub „to Klient był jakiś dziwny, czy roszczeniowy już od samego wejścia do salonu”, czy „i tak by nic nie kupił, bo przyszedł tylko pooglądać”, itp.?
- Masz świadomość, że przekazanie negatywnych informacji zwrotnych z przeprowadzonego badania audytowego, które obejmowało proces obsługi Klienta przez Twojego pracownika lub Twoich obserwacji na stanowisku pracy może być dla Ciebie trudne? Chcesz posiłkować się ekspertami z tej dziedziny, aby nie zepsuć sobie dobrych relacji z długo zatrudnionym pracownikiem?
- Chcesz poznać aktualne metody, zasady i narzędzia pracy, służące udzielaniu konstruktywnej informacji zwrotnej podległemu pracownikowi, a zwłaszcza w sytuacji jego niedociągnięcia, błędu, sytuacji trudnej lub niekomfortowej, której autorem jest pracownik, nie zaś Klient?
- Twoim celem jest nauka przekazywania informacji zwrotnych tak, aby nie była jedynie formą uwagi, korekty czy nauki, lecz również pozafinansową formą motywacji dla pracownika, za pomocą koncentracji na jego silnych stronach, wysokim poziomie adekwatnych do stanowiska kompetencji, pokazaniu, że doceniasz jego pracę, jak i wkład w rozwój Twojego Salonu?
- Chcesz nauczyć się przeprowadzania procesu audytu wewnętrznego, aby poza wynajmowaniem firmy zewnętrznej, samemu realizować badanie częściej, uczulając pracownika na obserwację jego pracy, której celem jest wyłącznie wzrost jego kompetencji obsługi Klienta lub zarządzania podległym zespołem, nie zaś negowanie jego stylu pracy?
- Zależy Tobie na diagnozie obsługi Klienta realizowanej przez Twojego pracownika, która wskaże lub wykluczy działania rutynowe, negatywnie wpływające na obsługę Klienta, jak i samego pracownika - finalnie wiążących się ze spadkiem efektywności przeprowadzanego procesu sprzedaży, jego wartości, czy uzyskiwanej marży?
- Zastanawiasz się jak weryfikować kompetencje pracownika, bo w codziennym ferworze pracy po prostu zwyczajnie nie masz na to czasu? Oczekujesz ekspertów, którzy przedstawią Tobie i omówią materiał z zapisanego procesu obsługi Klienta na poziomie fonii (nagrania audio) lub wizji (nagrania wideo), wskazując na mocne strony Twojego pracownika, jak i elementy do korekty lub zmiany, nakreślając przy tym działania poaudytowe?
- Jeżeli któraś z powyższych sytuacji lub przedstawionej tematyki dotyczy Ciebie lub Twojego Salonu oraz chcesz, abyśmy przedstawili Tobie propozycję programu szkoleniowego realizującego Twoje aktualne potrzeby i wyzwania, z którymi obecnie się mierzysz to ZAPRASZAMY DO KONTAKTU.
- GRUPA DOCELOWA:
- Sprzedawca Salonu
- Handlowiec stacjonarny Salonu
- Handlowiec mobilny Salonu
- Doradca ds. Klienta Salonu
- Menadżer Salonu