Aktualności i Galeria

Spotkanie miesięczne w firmie – czyli kluczowe błędy kadry kierowniczej

     Już w najbliższy wtorek, w ramach projektu praktycy-sprzedazy.com będziemy kontynuowali naszą wędrówkę na szczyt kompetencji kierowniczych (menadżerskich). Tematyką kolejnego spotkania będzie spotkanie miesięczne w firmie, a bardziej błędy, które popełniane są przez prowadzących, skutkujące stratą czasu, brakiem zrealizowanego celu spotkania, czy negatywną informacją ze strony pracowników.

Pytanie za 100 punktów – co jest powodem nazewnictwa działów handlowych spotkania miesięcznego formą:  „bicia piany”,  

 „straty czasu”,  „pieprz…… w bambus”,  „pogadanki”,  

 „znowu to samo”,  „znowu ta sama piosenka”,  

 „comiesięcznego farmazonu”?

Znamy to?  Oczywiście, że znamy.

Czy efektem spotkania ma być „zabierany” czas pracownikom, czy może przyszły EFEKT biznesowy? Zdecydowanie jesteśmy za tą drugą opcją.

Jak go osiągnąć, to tematyka naszego modułu:

  • wyznaczenie przyszłego EFEKT-u realizowanego spotkania
  • kiedy organizować spotkanie
  • zasady przygotowania spotkania przez kadrę zarządzającą
  • zasady przygotowania zespołu do spotkania
  • wyznaczenie ról podczas spotkania
  • harmonogram spotkania
  • interakcja uczestników podczas spotkania
  • zasady moderacji spotkania
  • zasady prowadzenia „burzy mózgów”
  • metoda udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej
  • klaryfikacja przebiegu i wniosków ze spotkania
  • konsekwencja kadry zarządzającej po spotkaniu

Życzymy spokojnego weekendu i efektywnego budowania własnych kompetencji, jak i kompetencji Waszych zespołów handlowych.

Artykuł jest ciekawy? Podziel się z innymi!