ATMOSFERA sprzyjająca realizacji obowiązków w miejscu pracy, niezależnie od miejsca jej wykonywania (zarówno stacjonarna, jak i w strukturze rozproszonej), jest kluczowym czynnikiem (po zapewnieniu adekwatnego do wymagań i stanowiska wynagrodzenia):
zaangażowania w wykonywane obowiązki oraz delegowane zadania przez pracodawcę
wysokiej efektywności adekwatnie do posiadanych umiejętności i wiedzy
stopnia kreatywności (uzależnionego od osobowości pracownika)
odpowiedzialności za powierzone przez pracodawcę mienie oraz infrastrukturę, w której pracownik realizuje zadania stanowiskowe
szacunku do marki, pracodawcy i pracowników
uniknięcia przychodzenia do pracy „za karę” i odliczania dni tygodnia do „czwartunio, piątunio”.
Realizowane warsztaty dla Kadry zarządzającej siłami sprzedaży uczą jak zarządzać podległym zespołem, jak realizować wyznaczone cele, jak tworzyć efektywny zespół na lata, bez obawy o wysoki poziom fluktuacji w zarządzanym zespole.
