ADEKWATNE ROZWIĄZANIA
STAWIAMY NA EFEKTYWNOŚĆ, a zwłaszcza teraz,
kiedy nasza branża ma trudności ze znalezieniem chętnych czy kompetentnych pracowników.
Proponujemy ROZWIĄZANIA związane ze WZROSTEM EFEKTYWNOŚCI
TWOJEJ KADRY (sił sprzedaży i zarządzających podległymi pracownikami)
Mając na uwadze ogólnopolską sytuację na rynku pracy, związaną z trudnością pozyskania kandydatów na pracowników (jesteśmy europejskim liderem osób młodych, którzy nie podejmują zarówno działań edukacyjnych, jak i zawodowych – wybierając przyszłą niemoc zawodową), jak i ograniczone możliwości czasowe wzmacniania kompetencji już zatrudnionych pracowników, w prowadzonej przez nas Akademii mamy dla Państwa rozwiązania adekwatne do powyższej problematyki rozwiązania.
Siłą naszej Akademii są rozwiązania edukacyjne, uwzględniające wsparcie w procesie rekrutacyjnym, jak również pełny zakres szkoleń biorący pod uwagę staż pracownika, posiadane przez niego kompetencje, stanowisko, które pełni w strukturze podmiotu, jak również błędy, które na danym stanowisku popełnia.
Nasza Akademia proponuje konkretne i adekwatne rozwiązania (pełny opis szkoleń i audytów znajduje się w zakładce „Propozycja szkoleń”) takie jak:
- Support rekrutacyjny (na stanowiska sprzedażowe i kierownicze) oraz szkolenia z zakresu efektywnej rekrutacji
- Audyt kompetencyjny pracowników realizujących zadania sprzedażowe oraz kierownicze połączony z mentoringiem stanowiskowym
- Badanie kompetencji pracowników sił sprzedaży metodą Mystery Shopper (Tajemniczy Klient) realizowane w podmiotach sprzedaży detalicznej oraz hurtowej (Salon oświetlenia, Hurtownia elektryczna)
- Badanie procesu sprzedaży internetowej, poszerzone o badanie kompetencji pracowników z zakresu obsługi platformy sklepu, patrząc z perspektywy kontaktu z Klientem (telefonicznego oraz mailowego)
- Budowanie procedur dla pracowników realizujących zadania sprzedażowe (Salon oświetlenia, Hurtownia elektryczna, Producent, Importer), uwzględniających pełen proces sprzedaży, działanie posprzedażowe, reklamacyjne oraz pracę z trudną lub niekomfortową sytuacją na linii Handlowiec vs. Klient, itd.
- Szkolenia wstępne - tzw. poziom certyfikacji - dla nowo zatrudnionych pracowników realizujących zadania sprzedażowe, kierownicze lub rekrutacyjne
- Szkolenia wzmacniające posiadane przez pracowników kompetencje - tzw. poziom ekspercki - dla pracowników z kilkuletnim stażem w strukturze danego podmiotu, realizujących zadania sprzedażowe, kierownicze lub rekrutacyjne
- Szkolenia budowy tzw. lidera - dla pracowników posiadających wysokie kompetencje i wstępnie przygotowywanych do objęcia wyższego stanowiska w strukturze sprzedażowej lub kierowniczej
-
Szkolenia z zakresu efektywnego procesu reklamacji dla pracowników realizujących obsługę mailową oraz telefoniczną, ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji trudnych
i niekomfortowych, z którymi mierzą się na co dzień realizując stanowiskowe obowiązki - Szkolenia z zakresu negocjacji zarówno dla sił sprzedaży, kupców, jak i pracowników grup zakupowych, biorących udział w procesach negocjacji - adekwatnie do pełnionej roli w podmiocie oraz jego specyfiki
- Szkolenia z zakresu wystąpień publicznych dla pracowników uczestniczących w targach wewnętrznych, konferencjach branżowych oraz dniach otwartych, dla których celem jest nabycie lub wzmocnienie kompetencji efektywnego wystąpienia, z naciskiem na zainteresowanie Klienta prezentowanym produktem lub serią i finalnym zakupem.