METODY KTÓRYCH OCZEKUJESZ
a Ty robiłeś wszystko, aby nie zasnąć lub poskramiałeś swoją irytację z błędnie zainwestowanych środków?
Naszych szkoleń nie prowadzą tzw. „trenerzy” – nasze szkolenia PROWADZĄ SZKOLENIOWCY, eksperci Twojej branży,
realizujący wdrażanie nowych umiejętności METODAMI ADEKWATNYMI DO NAUCZANIA OSÓB DOROSŁYCH
Jako budujący Akademię Elektro postawiliśmy sobie jasny, konkretny i uczciwy względem naszych przyszłych Klientów cel. Będziemy tworzyć i realizować projekty szkoleniowe, za które sami (będąc pracodawcą) byśmy zapłacili.
Nasza metodologia i sposób przeprowadzania szkoleń opiera się na zasadach andragogiki (nazywanej również pedagogiką osób dorosłych). Mówiąc w skrócie, realizujemy projekty szkoleniowe w oparciu o zasady efektywnej nauki i procesy edukacyjne skierowane wyłącznie do osób dorosłych. Obszarem zainteresowań tej dyscypliny naukowej jest człowiek dorosły, jako osoba kształcąca się – zwłaszcza, kiedy obowiązkowa nauka na poziomie szkoły średniej, technikum czy akademickim skończyła się już wiele lat temu, a przychodzi czas ponownego wejścia w proces edukacji.
Metodyka prowadzonej przez nas Akademii stwarza osobom dorosłym optymalne warunki nauki na jak najwyższym poziomie. W odróżnieniu od tzw. trenerów „miotających slajdami” i skupiających się na efekcie wizualnym prezentacji w Power Point, eksperci naszej Akademii stawiają uczestnika szkolenia w kręgu najwyższego zainteresowania, pracując z nim wyłącznie interaktywnymi metodami, skłaniającymi do myślenia, własnej interpretacji, opinii czy oceny proponowanych rozwiązań, a nie na koncentracji, co jest na wyświetlanym slajdzie.
Na naszych szkoleniach, prowadzący je wyłącznie ekspert z naszej branży jest jak kompetentny dowódca, będąc wyłącznie tłem w boju dla swoich ludzi (uczestników szkoleń), ponieważ to Oni mają zrozumieć proponowane techniki, a następnie w miejscu pracy wdrożyć je i wykorzystywać, realizując stanowiskowe obowiązki. Prowadzący jest supportem dla uczestników szkolenia, pomocą w sytuacji niewłaściwej interpretacji, udzielającym konstruktywnej informacji zwrotnej w sytuacji wzrostu kompetencji uczestnika szkolenia lub też korygującym czy wskazującym dalszą drogę zmiany, wpływającą na efektywność realizowanych zadań w miejscu pracy.