NIE ZOSTAWIMY CIĘ Z PYTANIAMI
Niejednokrotnie, po zakończonych szkoleniach, prowadzący mówi „do widzenia” i zazwyczaj jest to koniec.
Mamy świadomość, że często po ZAKOŃCZONYM PROJEKCIE EDUKACYJNYM,
zwłaszcza, kiedy pracownicy wdrażają nowe umiejętności, ZACZYNAJĄ POJAWIAĆ SIĘ PYTANIA
(np. Handlowcowi przypomina się sytuacja z Klientem, o którą chciałby zapytać, czy jak ma postąpić z Klientem, który…?)
Dlatego wprowadziliśmy DODATKOWE KONSULTACJE POSZKOLENIOWE,
abyś MIAŁ KOMFORT dostępu do źródła wiedzy (naszych ekspertów) po zakończeniu szkoleniowego projektu
W naszej praktyce realizacji projektów szkoleniowych bardzo często dochodzi do sytuacji, kiedy uczestnik szkolenia (pracownik lub jego przełożony) po zakończonym szkoleniu ma do nas zestaw pytań dotyczących tematyki zrealizowanego projektu. Pytań, co do umiejętności implikacji poznanych technik np. do codziennej obsługi Klienta, potwierdzenia, czy uczestnik dobrze zrozumiał daną technikę bądź pytań, które zrodziły się po szkoleniu, a ich tematyka nie była podejmowana podczas szkolenia (realizacja szkolenia z zakresu innej tematyki), a dotyczą codziennych zadań realizowanych na stanowisku pracy przez uczestnika naszego szkolenia.
Nasza Akademia w ramach realizowanych projektów proponuje cykl konsultacji na poziomie jednostek czasu lub ilości konsultacji wchodzących w zakres projektu szkoleniowego (zakres ustalany przed rozpoczęciem projektu ze stroną zamawiającą szkolenie).
Na początku traktowaliśmy tę praktykę jako bonus, zachęcający szkolony podmiot do zakupu naszych usług szkoleniowo – doradczych, a dopiero później okazało się, że proponowana forma wsparcia uczestników szkolenia po zakończonym projekcie jest nie tylko bardzo często zamawiana ale i bardzo wysoko oceniana przez uczestników szkoleń oraz ich przełożonych, jak i z mierzalnym sukcesem wykorzystywana.
Konsultacje prowadzimy zarówno z szeregowymi pracownikami struktur sprzedaży oraz ich bezpośrednio przełożonymi (kadra kierownicza, menadżerska), jak również właścicielami firm, czy członkami zarządów.
Naszą uwagę przykuło to, iż – patrząc z perspektywy szkoleń sił sprzedaży (Handlowcy i Kierownicy sprzedaży) – najczęstszym beneficjentem naszych konsultacji są najlepsi pracownicy (o najwyższych, mierzalnych wynikach), którym zależy na jeszcze wyższej realizacji założonych przez podmiot (kadra zarządzająca oraz zarząd) celów oraz jak to nazywają – byciu w stałym „treningu” wymagalnych kompetencji stanowiskowych (sprzedażowych czy zarządzania podległym zespołem w strukturze stacjonarnej lub rozproszonej.
Prowadzone przez naszych ekspertów konsultacje wpływają na znaczny komfort współpracy na linii Klient vs. nasza Akademia, a wynika to z wysokiego stopnia znajomości pracowników, struktury szkolonego podmiotu, problemów czy wyzwań, z którymi aktualnie mierzy się Klient. Eksperci naszego pomiotu unikają ponownego poznawania firmy, zapoznawania się z sytuacjami, które są bardzo często dla Klienta wrażliwe, bądź z którymi trudno byłoby mu się kolejny raz dzielić.
Dodatkowo realizowane konsultacje realnie wpływają na obustronną oszczędność czasu, jak i wzmacniają relacje pomiędzy stronami (Akademią a Klientem) budując obopólną współpracę w duchu wzajemnego szacunku oraz wysokiego stopnia zaufania.