Aktualności i Galeria

Wystartowaliśmy z czerwcowymi projektami szkoleniowo doradczymi w naszej Akademii

Z dumą rozpoczęliśmy kolejny cykl szkoleń dla firmy Tefaelektro. Dziękujemy zarządowi za zaufanie, a uczestnikom za solidną pracę.

  • Szkolenie kierujemy wyłącznie do: Sprzedawców, Handlowców stacjonarnych i mobilnych, Przedstawicieli Handlowych, Koordynatorów sprzedaży, Kierowników handlowych (sprzedaży) – odpowiedzialnych za proces dystrybucji oraz obsługę Klientów Hurtowni elektrycznej (elektrotechnicznej).
  • Chcesz zbudować adekwatny do Twoich wymagań, oczekiwań oraz obecnych wyzwań rynku elektrycznego FUNDAMENT KOMPETENCJI SPRZEDAŻOWYCH Twojego pracownika, bo zależy Tobie na jak najszybszym jego wdrożeniu w proces sprzedaży i nauczeniu go kluczowych (patrząc
    z perspektywy efektywności w obsłudze Klienta) modeli, technik oraz zasad efektywnej sprzedaży?
  • Oczekujesz, aby Twój pracownik uczestniczył w projekcie szkoleniowym, w którym zamiast tzw. trenerów biznesu, prowadzącymi będą eksperci, którzy „zjedli zęby” na Twojej branży – mając najwyższą świadomość zarządzania procesem zakupowym (zarówno po stronie producenta i importera, jak i innych grup zakupowych), jak i dystrybucji detalicznej oraz hurtowej produktów elektrycznych, elektrotechnicznych, fotowoltaicznych, czy działalności wykonawczej oraz inwestycyjnej?
  • Chcesz zbudować lub wzmocnić kompetencje sprzedaży swojego pracownika w oparciu o kluczowe zasady procesu dystrybucji materiałów elektrycznych, elektrotechnicznych czy oświetleniowych – będące podstawą obsługi Klienta i filarem budowania przyszłych relacji oraz rekomendacji Twojej Hurtowni?
  • Oczekujesz od Handlowca (Sprzedawcy) umiejętności pracy i używania modeli argumentacji sprzedażowych, a zwłaszcza w sytuacji, kiedy Klient waha się z zakupem, czego konsekwencją jest „odejście z kwitkiem”, werbalizując Handlowcowi „to ja jeszcze sobie popatrzę”, „to ja się jeszcze zastanowię”
    – co najczęściej skutkuje brakiem realizacji zakupu przez Klienta? Liczysz na to, aby Twój Handlowiec posiadał wiedzę i umiejętności z zakresu „dowiezienia wyniku do mety”, aby zainwestowany przez niego czas w obsługę Klienta (będący notabene Twoim kosztem) miał realne odzwierciedlenie
    w kasie Twojej Hurtowni.
  • Wymagasz od Swojego Handlowca sprzedaży z „magazynu” – szukania rozwiązań, których celem jest dobór substytutu towaru dla Klienta, aby uniknąć zamawiania kolejnego towaru „pod zamówienie”, bo irytuje Ciebie brak podjęcia jakiejkolwiek próby przez Handlowca proponowania wyrobu kompatybilnego (zamiennego) z oczekiwanym przez Klienta?
  • Zależy Tobie, aby proces obsługi Klienta w Twojej Hurtowni (od samego wejścia potencjalnego Klienta, przez pełny etap badania potrzeb, prezentacji produktu, argumentacji proponowanego produktu, poprzez pracę z obiekcją lub zastrzeżeniem ze strony Klienta, po transakcję i pożegnanie zadowolonego Klienta) był dla pracownika klarowną i zrozumiałą strukturą – tzw. eksperckim modelem sprzedaży w podmiotach branży elektrycznej?
  • Twoim celem jest wypracowanie oraz posiadanie zasad i reguł (tzw. standardu) obsługi Klienta, tak aby każdy z pracowników realizował proces sprzedaży na wysokim i zbliżonym do siebie poziomie? Aby Twój Klient miał przeświadczenie, iż proces obsługi w Twoim podmiocie jest taki sam, niezależnie od Handlowca (Sprzedawcy) lub punktu sprzedaży, w którym został obsłużony, bo dobrze wiesz, że standaryzacja procesu sprzedaży, wyklucza „rażący” podział zespołu handlowego na pracowników wysoko wykwalifikowanych oraz jednostki zdecydowanie słabsze, od których stronią Klienci? Znasz takie sytuacje – oczywiście że tak!
  • Jesteś Klientem sieciowym i zależy Tobie, aby Twój inwestor lub wykonawca realizował proces zakupu na spodziewanym, adekwatnym do jego przyzwyczajania poziomie obsługi Klienta – niezależnie od miejsca w Polsce, w którym realizuje swoją inwestycję?
  • Chcesz uniknąć częstej sytuacji w hurtowniach, gdzie „liderem” zespołu jest jedna lub dwie osoby, a pozostali pracownicy stoją w tle „gwiazdy” sprzedaży, a Tobie zależy, aby i pozostała część zespołu odznaczała się adekwatną do wysokiego standardu wiedzą i wysokimi umiejętnościami obsługi Twoich Klientów? Zwłaszcza, że zapewne znasz przypadki odejścia z zespołu „gwiazdy” sprzedaży do innego podmiotu i wynikających z tego konsekwencji dla zespołu od którego odeszła.
  • Chcesz zbudować świadomość w Twoim pracowniku, że sprawczość i efektywność jego działań wynika z realizowanego krok po kroku standardu obsługi Klienta, a wysoki wynik sprzedaży, wysoka ocena pracownika przez Klientów, rekomendacja Twojej Hurtowni innym Klientom oraz wysoka ocena
    w mediach społecznościowych, czy portalach internetowych nie jest dziełem przypadku, czy „farta”, a wyłącznie ustandaryzowanej pracy, opartej
    o kluczowe reguły i zasady eksperckiej obsługi Klienta hurtowni elektrycznej?
  • Oczekujesz, że Twój pracownik pozna kluczowe techniki komunikacyjne, sprzedażowe oraz negocjacyjne, które bez nacisku i manipulacji z jednej strony skutkują zadowoleniem Klienta z obsługi przez Twojego pracownika, a z drugiej kompetentnie i bezinwazyjnie przeprowadzany proces sprzedaży ma realny wpływ na realizację planów sprzedażowych lub innych zadań, których oczekujesz od Handlowca Twojej Hurtowni lub sieci?
  • Irytuje Cię, kiedy Twój pracownik koncentruje czas na budowanie relacji z Klientem i „nic” z tego nie wynika – sytuacja „było miło, sympatycznie, wypita kawa lub dwie”, a finalnie widzisz brak odzwierciedlenia zainwestowanego czasu przez pracownika w kasie Twojej Hurtowni?
  • Liczysz, że Twój pracownik będzie potrafił wyznaczać ramy czasowe w trakcie obsługi Klienta, przekładające się na skrócenie średniego czasu obsługi jednostkowego Klienta, jak również kontraktować kolejne kroki sprzedaży, wpływające na efektywne wykorzystanie czasu, za który przecież
    to Ty co miesiąc mu płacisz?
  • Zauważasz spadek chęci lub irytację u pracownika w sytuacji przedłużającego się procesu obsługi Klienta lub zakończonego brakiem zakupu? Sytuacje, w których na początku było „bardzo miło”, a na końcu rozmowy „wieje chłodem” pomiędzy Handlowcem (Sprzedawcą) a Klientem?
  • Widzisz, że Twój pracownik unika propozycji sprzedaży dodatkowej, nie dopytuje o kolejne kroki realizowanej inwestycji, nie szuka możliwości dalszej współpracy? Irytują Cię „uciekające” pieniądze z Twojej kasy? Chcesz nauczyć pracownika efektywnego badania potrzeb Klienta – patrząc zarówno
    z perspektywy produktu, jak i zakupów, które mógłby zrealizować w przyszłości – oraz metod sprzedażowych ułatwiających wprowadzenie produktów dodatkowych do zamówienia głównego, zwiększającego wartość pojedynczego zamówienia Klienta?
  • Zależy Tobie, aby pracownik zaczął wykorzystywać narzędzia rekomendowania Twojej Hurtowni (lub sieci) przez Klienta, bo masz świadomość znaczenia wartości zasięgów pozyskiwania nowych podmiotów do współpracy przez media społecznościowe, narzędzia Google czy specjalistyczne fora internetowe.

    GRUPA DOCELOWA:

  • Sprzedawca działu handlowego (sprzedaży)
  • Handlowiec stacjonarny lub mobilny działu handlowego (sprzedaży)
  • Przedstawiciel Handlowy działu handlowego (sprzedaży)
  • Koordynator sprzedaży działu handlowego (sprzedaży)

Jeżeli zależy Tobie na budowie lub wzmocnieniu aktualnych kompetencji z zakresu sprzedaży, negocjacji lub zarządzania podległym zespołem zapraszamy do kontaktu.

Artykuł jest ciekawy? Podziel się z innymi!